Colourpop The Knockout pirosító és highlighter paletta

by - május 29, 2017

 Biztosan tudjátok rólam, hogy én bizony nagy rajongója vagyok a Colourpop márkának. Jó tudom, ezzel nem vagyok egyedül :) Ahogy egyre gyűlnek és gyűlnek a termékeim tőlük, úgy bizonyosodom meg róla egyre inkább, hogy ez bizony egy jó márka. Az eddig próbált folyékony rúzsok és mono szemhéjpúderek mellé, a legutóbbi rendelésem során egy teljesen már formulát és egy teljesen más darabot sikerült kipróbálnom. Ez is lesz annyira jó, mint az általam és sokak által nagyra becsült szemhéjpúderek, amelyek olyanok, mintha vajból készültek volna?

 

Mikor megérkezett hozzám a paletta, elképedtem, hogy mekkora is valójában. Biztos ti is jártatok már úgy termékekkel, amiket előtte csak az interneten láttatok, hogy nem tudtátok igazán megbecsülni, hogy vajon mekkora is lehet. No ezzel valahogy én is így voltam, viszont abszolút pozitívan csalódtam. Úgy érzem, hogy mivel nem ez az egyetlen pirosítóm és highlighterem, ténylegesen elég lesz életem végéig.



A csomagolás egyébként nagyon tavaszias, vidám és masszív. A palettát kívülről még egy narancssárga keménypapírból készült tok is védi. maga a pirosító-highlighter duó fehér mágnessel záródó tartót kapott, ami rendkívül letisztult, masszív, viszont már a második használat után alapozó nyomatos lett, úgyhogy nagyon kell rá vigyázni. A mágnes biztonságosan lezárja, nem kell félni a kinyílástól, vagy az összetöréstől. 



A The knockout névre hallgató paletta mint ahogy azt már az előbbiekben is írtam, egy pirosítót és egy highlightert tartalmaz, előbbi az Excuse my french, utóbbi pedig a Like to watch névre hallgat. A külső barackos védőborítás színe már utal a paletta belsejében megbúvó gyönyörűségekre. Ha jól tudom 4 különféle variációban kaphatók ezek a duó paletták, melyek 16$-ért lehetnek a tiétek. A bejegyzésben látott darabot ITT érhetitek el. 



Hjaj hát hol is folytassam :) Próbáltam nektek sok-sok fotót csinálni, árnyékban is, napfényben is, hogy valósághű színeket láthassatok a bejegyzésben, hiszen ennek csak így van értelme. Mikor kinyitottam a palettát, először nem a csodálat, sokkal inkább egy kisebb aggodalom lett rajtam úrrá. Mikor megpillantottam a highlightert, úgy éreztem, hogy nagyon sötét lesz a bőrszínemhez, és megijedtem. 



A pirosító ezzel ellentétben nagyon tetszett. Egy nagyon szép matt, kellemes barackos-narancsos árnyalat, ami szerintem jól áll egy világosabb bőrtónushoz is, de a kissé lebarnult bőrön is jól mutat majd. Mikor ujjal belemásztam nagyon megörültem, hiszen mindkét féltek nagyon jól pigmentált volt, láttam, hogy nem lesz gond velük.



Aztán eljött a nap, amikor élesben kipróbáltam az arcomon is őket. Ez egy újabb hullámvölgyet eredményezett, ugyanis azt vettem észre, hogy kissé porzik, és nem tudom felvenni a színt szépen az ecsettel. Egyszerűen alig látszott az arcomon. Ekkor már bosszúsan és kicsit félve vittem fel a highlightert, amiről korábban megállapítottam, hogy ez nagyon sötét lesz nekem. A felvitel után, illetve közben ért az a kellemes meglepetés, miszerint tökéletesen passzol hozzám, az én színeimhez. Nem hagyott maga után egy sárga csíkot, szépen illeszkedett a halovány pirosítóhoz és a bőrszínemhez is.



Egy következő alkalommal  megpróbáltam a highlightert inkább pirosító topperként alkalmazni. Vékony rétegben, egy laza szálakból álló ecsettel felsepregettem a pirosító fölé, ami egy Catrice pirosító volt, ugyanis ennek a barack darabnak tényleg alig volt színe, és elment a kedvem. Mikor aztán harmadjára ismételten használatba vettem a terméket, úgy gondoltam adok a pirosítónak még egy esélyt, viszont ezúttal egy másik típusú ecsetet használtam hozzá. Ez alkalommal a Jessup ecsetkészletem tapered face brush ecsetével próbáltam ki, aminek a formáját leginkább a Real Techniques Blush brush ecsetkéjéhez tudnám hasonlítani. Ritkán használom ezt a darabomat, de bátran kijelentem, hogy ehhez a pirosítóhoz TÖKÉLETES. Olyan mintha nem is ugyanazt a pirosítót használtam volna ezúttal. Sokkal pigmentáltabb lett, valamint a színt is sokkal szebben el lehetett oszlatni. Ezzel az ecsettel szépen építhetővé vált, így egészen erős pigmentáltságig is el lehet jutni 3 vékony réteggel.



Hihetetlen boldog vagyok, mert az első elkeseredettségből eljutottam odáig, hogy szívesen nyúlok ezért a kis kombóért. Ritka az a pirosító, ami teljes mértékben matt és elérhető árú, ezért ilyen elég kevés van nekem itthon. A tartósság szokott leni még egy érdekes, és fontos kérdés egy pirosító kapcsán. Ezzel kapcsolatban mindenképpen megnyugtató híreim vannak, rajtam egy hosszú nap után is abszolút látszik még a színe, egy minimális színvesztés tapasztalható csak, pláne egy izzadós, hosszú nap végére. 



A továbbiakban hoztam nektek néhány közeli képet a színekről, hogy tüzetesen megvizsgálhassátok őket. :)

Színminták árnyékban
  

Highlighter a napon

Színminták napfényben


Végezetül úgy gondoltam, hogy készítek nektek képeket arról, mikor épp viselem, hiszen mégiscsak akkor látszik igazán, hogy milyen is úgy igazán. :)  A highlightert nem igazán tudtam elcsípni az arcomon, de higgyétek el, hogy látszik az is bizony, ugyan nem az űrből, de látszik :)



Összességében szeretném nektek elmondani, hogy megszerettem ezt a kis palettát, nagyon praktikus lehet egy utazás alkalmával, illetve imádom ezt a visszafogott barackos árnyalatot, amit a képeken csak egy rétegben  viselek, de a fehérke bőrömhöz most nem éreztem, hogy többre szükségem lenne. Egyébként ne várjatok extra pigmentáltságra, extra fényes highlighterre, inkább egy olyan kis átlagos termékminőségre, amit a sulis, munkába menős hétköznapokon szívesen visel szerintem mindenki.

Nektek hogy tetszik? Próbáltátok esetleg? :)

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jól áll! :)
    Legközelebb én is pirosítót és highlightert szeretnék rendelni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A különálló highlightereket én is nagyon nagyon nézegetem :D Lehet következőnek be fog csúszni az is :D

      Törlés