Nyári hangulatban | Ananászminta a körmeimen

by - június 13, 2017

Ez a bejegyzés valahogy csak nem akart nekem összejönni, hol a képek lettek vállalhatatlanok, hol a képfeltöltő oldal szüneteltette a szolgáltatását, hol pedig el is feledkeztem róla, hogy befotózva várnak titeket ezek a képek. Sajnálom, hogy mostanában heti egyszer (jó esetben), vagy nagyon maximum kétszer sikerül bármiféle posztot írnom, de már nincs bennem az a kényszeres gondolat, hogy muszáj írnom, ezért leginkább ezt akkor teszem, ha kedvem van. :) A mai mindenképp egy ilyen nap, úgyhogy fogadjátok szeretettel a nyárindító manikűrömet.


Imádom az ananász mintát, így nem is volt kérdés, hogy nyáron kell lennie egyszer egy ilyen mintának a körmeimen. Talán 2 éve lehetett, mikor legutoljára ilyesmit készítettem, viszont akkor még csak egyszerű körömlakkokkal. Most már hogy másfél éve festek akrillal, úgy éreztem meg kéne újra próbálni, hátha kicsit aprólékosabban és szebben meg tudom a kis gyümiket festeni.

 

Bár először nagyban elgondolkodtam azon, hogy jó lenne neon sárga lakk mellé felfesteni a kigondolt mintát, ám nem hagyott nyugodni a két új Avon lakkom, amik ráadásul sárgák, így végül győzött a kíváncsiság. A világosabb a Daysie, a sötétebb a Pine-Appled fantázianevet viseli. Míg a vanília sárga lakk szépen fedett, csak picit a folyósságával volt probléma, addig a sötétebb csibe sárga "párja"  már sajnos nem volt annyira lenyűgöző. 3 réteg kellett belőle a teljes fedéshez, és szintén nagyon folyós állaggal találkoztam, melyet a száradás után korrigálni is kellett egy vékony ecsettel, mert bizony előfordult, hogy kifolydogált a bőrömre.

 

A kellemetlenségektől eltekintve azonban nagyon szerettem magát a manikűrt viselni, illetve az elkészítése is egy nagyon szuper kikapcsolódást jelentett. A két említett sárga lakk mellé szokás szerint a középső ujjamon egy csillámos lakkot használtam, a Catrice Bronze upon a time árnyalatát. Ez az a csillámos lakk, ami valami fantasztikusan beteríti a körmöket, és egyáltalán nem látszik ki alóla az eredeti körömszín, két vékony réteg után sem. 

 

A minta megfestése tulajdonképpen meglepően gyorsan ment. Először felfestettem az ananászok "testét", amelyeknél ügyeltem arra, hogy egy picit oválisak legyenek, majd igyekeztem őket úgy elhelyezni, hogy ne legyen túl zsúfolt, no meg szabályos sem.  Ekkor láttam, hogy a két sárga egymáson nem igazán üt el egymástól, így mindenképpen kell feketével kontúrt rajzolnom nekik. Ez volt talán a legnehezebb lépés, nekem  a kör szerű vékony vonal festésével vannak mindig komoly gondjaim. Ezt követte a rácsozás, ami bár elsőre nagyon nehéznek tűnik, az igazság az, hogy ezeket egyszerű meghúzkodni már, csak figyelni kell az ecseten levő festék mennyiségére. Ne legyen túl sok. Sőt. Legyen inkább a lehető legkevesebb. :) A levelek a legvégén kerültek megfestésre, ami se nem szabályos, se nem túl bonyolult. Akár egy kevésbé vékony ecsettel is szépen megfesthető, nem igényel nagy precizitást.

 

 


 

Nektek hogy tetszik? :) Szeretitek az ananász mintát?


You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Annyira ügyes vagy! Mindig csodálom a körmeidet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm :) Nekem pedig mindig feldobják a kommentjeid a napom :)

      Törlés
  2. Szuper lett! Én múlthéten készítettem ilyen manit, úgy látom egyre járt az agyunk 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Húú akkor tényleg egy rugóra járt az agyunk :D

      Törlés