Manikűrvadász 33. | Trópusok

by - június 28, 2017

Bár néhány napot csúsztam a posztolással, amit még most is nagyon bánok, de több forduló kihagyása után ismételten jelentkeztem manikűrvadászatra. Talán mondhatom azt, hogy kezdett hiányozni kicsit ez a fajta együttműködés a többiekkel. Sajnálattal vettem észre, hogy a népes Manikűrvadász tábor kezd egy kicsit megfogyatkozni, remélem azért ki tudunk tartani, és nem szűnik meg ez a remek kezdeményezés. :)



A párom ezúttal (is 😃) Myrkky lett, a banyakarmok blog írója. Ha jól emlékszem, ez talán a harmadik vadászatom tőle. Szerencsére mióta utoljára vadásztam tőle, tőled, nagyon sok új manikűr született, így volt miből csemegézgetni. Bár ő minden esetben a nyomdázást részesíti előnyben, én pedig a szabadkezi mintát, igyekeztem helytállni, és vállalható módon lemásolni és kicsit újraalkotni az eredeti manikűrt. Ez nagy kihívás, nem egyszerű. Nagyon nem. 


Az eredeti manikűr kék alapja helyett és egy neonzöld Chinna Glaze (Grass is lime greener) lakkot választottam, amivel szerettem volna egy igazán nyárias hangulatot megjeleníteni. Őszinte leszek, az eredeti manikűrön nem tudtam eldönteni, hogy a minta toll vagy levél, (bár gyanítom így utólag, inkább toll ). Ennek ellenére én amikor először ránéztem, nekem pálmalevelek jutottak róla eszembe, úgyhogy én ezen a vonalon elindulva gondoltam tovább a témát. 


A körmeimen levő mintaelhelyezés a hozzám megszokott módon a gyűrűs és a nagyujjamra került, melyet kiegészítettem még a középső ujjamon egy csillámos olívazöld Flormar lakkal. (Curry árnyalat)


A minta elkészítése nehezebb volt mint reméltem, így nem is vagyok vele maradéktalanul elégedett. Mivel úgy éreztem, hogy pálmalevélből elég 3 darab körmönként, de még volt egy kis hely mellettük, ezért kiegészítettem más típusú levélkékkel, illetve néhány pöttyel, a Flormar lakkból. 





Összességében ha a kisebb-nagyobb hibáitól eltekintek, akkor szerettem viselni ezt a manikűrt, és remélem valamelyes felfedezhető a hasonlóság az eredetihez viszonyítva. :)

You May Also Like

12 megjegyzés

  1. Bár nekem első blikkre tollnak tűnik Ági mintája, de örülök, h a növényes vonalon indultál el, szokás szerint nagyon szép lett. :) Ami még tuti, az a Flormar lakk, ha elérhető lenne, biztosan beszerezném, ill. rem., h egyszer, ha épp mindketten jelentkezünk, megkaplak párnak, mert ilyen szépen kivitelezett freehand manikűröket klassz és kihívás lenne újraalkotni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Jaj így utólag már látom én is hogy toll, viszont nekem első ránézésre levélnek tűnt, úgyhogy most már marad így ahogy van :D A te manikűrjeid káprázatosak, nekem azt hiszem hatalmas kudarcélmény lenne újraalkotni őket :D

      Törlés
  2. Üdv újra a csapatban! :) Nekem nagyon tetszik a manid. A Flormar lakkot rögtön felismertem, gyönyörű árnyalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igyekszem ismét visszarázódni és amikor csak lehet jelentkezni :)

      Törlés
  3. Igen, valóban tollak voltak ezek a minták! De szerintem így is nagyon klassz lett, nagyon tetszik! (-: Nekem sem volna egyszerű Tőled választani, ezeket a szuper kézzel festett mintákat újraálmodni.. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt mára már én is látom, sajnos akkor mikor csináltam a manikűrt ez nekem fel sem tűnt, hogy nem levelek, ne haragudj :D Nyomdázást kézzel lemásolni, illetve fordítva is nagyon nehéz, ez kétségtelen :)

      Törlés
  4. nagyon szép nyári mani lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Szép lett, és ügyes vagy, hogy a mintát így megkreáltad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik :) Én mindig is a kézzel festést, pontosabban mintázást preferáltam. Régen rettenetesen ment, de sok gyakorlással ez fejleszthető :)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett a manikűr és nagyon szép a minta, de 2 kérdésem lenne: Az egyik hogy te gyakoroltál hogy ilyen precízen tudod használni az ecseteket és hogy ilyen szép legyen a végeredmény? És a másik kérdés, hogy az ügyetlenebbik kezeddel is ilyen szépet tudsz készíteni és azzal a kezeddel is gyakoroltál vagy azzal nagyon sokat szoktál bajlódni a mintákkal? Előre is köszi a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Persze, az évek alatt rengeteget gyakoroltam. Ha egy picit visszább görgetsz itt a blogon a manikűrök között, akkor láthatod, hogy a régebbiek igen kezdetlegesek és pontatlanok voltak. :) Mindig megpróbáltam új és új formákat, kísérletezgettem, festegettem. Szépen lassan pedig alakult az ügyességem is hozzá.

      A másik kezemmel mindig sokkal többet bajlódok, még a mai napig :D Azt is mindig megfestem, de legalábbis az esetek 99%-ában biztosan. Néha szoktam feltenni a másik kezemről is képet, de természetesen azért a jobb kezemen mindig szebb a minta :) (bal kezes lévén )

      Törlés