Colourpop - Yes, Please ! paletta

by - július 06, 2017

Sohasem tudom, hogy egy ennyire agyon reklámozott terméket be kell e mutatnom valakinek részletesen, vagy mindenki tudja pontosan, hogy miről van szó. Azzal tisztában vagyok, hogy a színmintákra sokan várnak, vártak, valamint a palettával készült sminkekre, de vajon mindenki tudja, hogy milyen nehézkes ehhez a palettához hozzájutni? Hogy mennyien be akarják szerezni és hogy mekkora zsongás van körülötte? Szinte mindenki erre vágyik, és alig várja, hogy az övé lehessen. A mai bejegyzésben megpróbálok nem túl szájbarágós, de mégis informatív tesztet írni, így azoknak is érdekes lesz, akik még nem hallottak a palettáról, de azoknak is, akik épp szeretnék megrendelni. 

 


A Colourpop beharangozása szerint e legutóbb piacra dobott Yes, please paletta egy limitált termék lesz, tehát bár előre nem lehet tudni, hogy pontosan mennyi ideig lesz majd elérhető, de az biztos, hogy nem állandó termék. No, hát nagyjából két hete, a hatalmas beharangozások és csodaszép promóképek után este 7 órakor felkerült a paletta az oldalra, és megindult a rendelés. Én már az előzetes információk és képek alapján tudtam, hogy nekem ez kelleni fog. Egyszerűen annyira különleges paletta, és annyira szép színei vannak... Na mindegy, erről majd később. ☺19:03-kor én már a kis kosaramba bele is tettem, megrendeltem. Majd mikor 19:10 perckor rápillantottam az oldalra ismét, láttam, hogy az összes eladásra kínált példány elfogyott. Szép a paletta, de ilyen gyors fogyásra nem számítottam. Azóta pedig folyamatosan "Sold out", következőnek holnap este lesz elérhető, amikor is hasonló fogyási ütemre lehet készülni szerintem.

 

Az, hogy a legfelső képen látható sárga papír doboz szerintem nagyon csúnya, az igazából teljesen lényegtelen, hiszen a paletta maga egy sokkal visszafogottabb szürke kemény karton, sárga felirattal, a hátulján pedig a színek megnevezésével. Tetszik a kiszerelés, nem túl nagy, mágnessel szuperül záródik, bár egy repülős útra nem szívesen vinném magammal a bőröndben. Bár a kinyíló tető tükröt nem rejt, nem búslakodom, mert úgyis van egy jól bevált tükröm, amit használok sminkelés közben. Szinte sosem használom a paletták tükrét. 



A képek alapján nagyjából tudtam nyilván, hogy milyen színekre számíthatok, de azért el kell ismernem, hogy mikor a kezemben tarthattam és először kinyitottam, elállt a szavam. Hihetetlenül jól összeszedett színeket tartalmaz. No persze, aki nem szereti a meleg színeket magán, annak ez a paletta nem igazán mondható telitalálatnak, sőt. Viszont aki előszeretettel használ ilyesmiket, annak egy nagyon szép, főként nyári, őszi színeket tartalmazó társa lesz majd. Tudjátok, nem az a klasszikus, unalmas paletta ami tele van barnákkal, azokból már úgyis Dunát lehet rekeszteni, és barnás tónusú új palettával nagyot robbantani nem igazán lehet, hisz úton útfélen ezeket kapni. Ellenben a narancsos, pirosas színekkel, amik mostanában olyan divatosak, mégis nehéz egy jól összeszedett palettát kifogni belőlük, aminél a minőségre sincs panasz. 

 

A 12 színt tartalmazó paletta 16$, ami szerintem egy abszolút reális és megfizethető ár érte, bár természetesen nem vagyunk egyformák, de nekem ezért a csodáért maximálisan megérte. A színek között van 4 fémes, fényes szín, a többi matt. Ez részemről abszolút ideális, én például egy fémes narancs színnel nem tudnék mit kezdeni, egy matt verzióval viszont sokkal inkább. 



Mindamellett, hogy most már párszor megemlítettem, hogy mennyire szépek a színek, feltétlenül fel kell hívnom a figyeltem a szuper pigmentáltságra. A fényes és a matt színek is egytől egyik gyönyörűen pigmentáltak. nem darabosak, nem potyognak, utóbbiak közül talán a felső sor harmadik barackos árnyalata porzik egy picit ha ecsettel belenyúlok. Szépen satírozhatóak, egy alapos satírozás után sem tűnnek el teljesen a szemekről, a fémes árnyalatokat pedig én jórészt nedvesen használom, hogy minden lehető fémes hatást kinyerjek belőlük.



Most pedig nézzük egy kicsit részletesebben a színeket, soronként.



Full Zip - A paletta talán legkevésbé különleges vagy érdekes színe. Nagyjából minden másodikban találni ehhez hasonlót, mégis jól jön, ha szemöldökcsont kivilágosításáról van szó. Bár matt, de én ezen a területeken nem igazán szeretem a fényes színeket. 
Big Coctails - A tökéletes sütőtök narancs. Egy őszi, de egy nyári sminknek is nagyon szép kiegészítő színe. No nem ez kerül teljes egészében a szemhéjamra, de a mélyítővonalban egy barna vagy egy vöröses-bordó mellett fantasztikusan mutat. Hiper pigmentált.
Champs - Egy nagyon visszafogott, szolid szín, teljesen matt, mint előbb említettem ez picit porzik, ha az ecsettel belenyúlok, de nagyon szeretem az élek elsatírozásához használni.
Bling - Őszi fémes-fényes burgundi, aminek van egy érdekes, rózsaszínes fénye is. Egész mozgó szemhéjra egy kis barnával? Jó, mi? ☺



Louie - Nagyon különleges fényes szín, kicsit rosegoldos, kicsit rózsaszínes, kicsit barackos. A formula változatlanul tökéletes, egész mozgó szemhéjon pedig tökéletesen mutat.
Butter Cake - Pezsgős, picit aranyos fémes csoda. ❤
Spoiled - Rozsdás matt bordó, ami egy színesebb füstös smink alapja is lehet, de a mélyítővonalban is istenien mutat.
GNO - Egy igazán meleg tónusú, rozsdás, narancsos barna. Kell róla többet írnom? Imádom.



Mischief - Kanári sárga. Bevallom ettől féltem a leginkább, mert maximum egy picit a mélyítővonal szélénél, az eldolgozásnál tudom elképzelni, hogy a sminkembe kerüljön. Sokszor azonban az ilyen kis apróságok tudják megkoronázni a sminket. 
Note to Self - Egy picit taupe-os, szürkésebb beütésű világosbarna. Szintén matt és pigmentált, talán annyira nem nyálcsorgatós, különös árnyalat.
Chauffeur - Kissé rezes, sárgás, narancsos arany fémes árnyalat. Ehhez hasonló van a Morphe palettámban és azt is meglepően sokat hordtam már. Jelentem, nagyon jól kihasználható szín, még ha hirtelen nem is ez jut róla eszetekbe.
French Kiss  - B-R-U-T-Á-L-I-S-A-N pigmentált meleg tónusú csokibarna. Ha igazán mélyíteni szeretnénk vagy szeretném a sminkemet, mindenképp ezért nyúlok, ha épp ez a paletta van használatban. Márpedig mostanában ez van 😃



Ezeket a képeket már csak egy kis nyálcsorgatás miatt szúrtam be, hogy lássátok az összes színt együtt, és egy kis kedvcsinálásképp, ha eddig még nem jöttetek volna lázba. ( Vagy csak én rajongok ennyire ezekért a színekért? )



Most pedig jöjjön egy kis smink, ami csak és kizárólag a paletta színeiből készült. A mozgó szemhéjra a Louie és a Butter Cake árnyalat került. a mélyítő vonalba pedig a Big Coctails és a Spoiled. Az élek elsatírozásához a Champs színt használtam, a külső rész sötétítéséhez pedig a French Kiss volt a segítségemre. 



  

Összességében csak annyit tudnék megjegyezni, hogyha tetszenek a paletta színei, akkor ne habozzatok, holnap üljetek le gép elé vagy a telefonotok elé és rendeljétek meg, mert szerintem hiánypótló paletta a piacon, legalábbis ebben a megfizethető árkategóriában egészen biztosan. A színektől meg ne féljetek. Annak ellenére, hogy nem a megszokott barnák, szerintem meglepően jól kihasználhatóak.

Nektek hogy tetszik?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia ! :) Ez a paletta egy csoda! :) Valahogy én mindig óckodok a netes rendelésektől és ezért is kérdezem,hogy sok idő mire megérkezik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez például másfél hét alatt megérkezett :) Mivel azonban Amerikából érkezik ez a csomag, ezért előfordul, hogy akár 3 hét is lehet a szállítás :( Ettől függetlenül én csak biztatni tudlak a netes vásárlásra, nekem nagyon sok jó, pozitív tapasztalatom van :)

      Törlés