Zoeva Rose Golden Eye set ecsetkészlet az Ebay-ről

by - július 14, 2017

Mindig vadászok újabb és újabb ecsetek után. Olyan után, amim még nincs, vagy a nálam meglevőnél jobban, kihasználhatóbbat, szebben kivitelezettet, puhábbat, könnyebben használhatót ... Szóval értitek, nagyjából bármit, amit szívesen fogok használni. 😀 Mivel egy hónapja nagyjából rábukkantam a legújabb kedvenceimre, ezért mindenképp fontosnak tartottam megosztani őket veletek.


Az utóbbi pár hónapban nagyon sok ecsetet nézegettem a neten. Számos Morphe ecsetet is átböngésztem, illetve Zoeva, Real Techniques és Sigma ecseteket is csekkoltam. Végül mindegyikről letettem, hisz valljuk be egyik sem a legolcsóbb mulatság. Tudom a Morphe a felsoroltak közül mérföldkövekkel alacsonyabb áron elérhető a többihez képest, de valahogy nem tudtam ennyi pénzt ecsetekre szánni, ezért alternatívák után nyomoztam, amit hol is lehetne legjobban megtenni, mind az Ebay-en. 😃 Persze itt is van sok vacak minőségű darab, végül INNEN megrendeltem egy Zoeva kopi szettet, amely az eredeti ár töredékéért lett az enyém. Bár ténylegesen a márkától csak palettát próbáltam ezidáig, ecsetet nem, ezért nem tudom minőségben hasonlítgatni az eredetihez, de a mai bejegyzésben szeretném nektek megmutatni, hogy milyen készletet kaphattok 2500 Ft-ért cserébe.


A 2500 Ft-os árat abban az esetben kell kifizetni a szettért, ha szeretnétek a képen is látható műbőr tatyót is hozzá. Ellenkező esetben még olcsóbb. Nyilván ez egyéni preferencia kérdése, de szerintem érdemes megvásárolni hozzá, mert nagyon jó tartása van, szépen elférnek benne az ecsetek, ami utazásnál nagyon praktikus és nem mellesleg a minőségre és a külcsínre sem lehet panasz. A cipzár tökéletesen működik, és ugyancsak rosegold színű mint a rajta található felirat, és az ecsetek fém része.


Azon már nem lepődöm meg, hogy tökéletesen lekoppintják a feliratokat, sőt sokszor a minőséget is, úgy hogy alig lehet felismerni, hogy eredeti vagy sem, de az, hogy a kis tatyóban találtam egy kis kártyát "Product Control", azaz termék ellenőrzés felirattal, nem kicsit lepett meg.



Ráadásul mikor megfordítottam a kis kártyát még egy ilyen szöveg is fogadott: " The quality of this product has been checked with care by LEA." Ezalatt pedig még a Zoeva elérhetőségei is megtalálhatóak. ( Bár úgy láttam a telefonszám nem stimmel az eredeti oldalon megtalálhatóval. ) De azért durva, nem? 😲😮


No de térjünk át az ecsetfelhozatalra, amik bár hamisítványok, és biztosan az eredeti még sokkal gyönyörűbb, de azért valljuk be, hogy nem rossz látvány ez a kis kopi sem.A nyelük abszolút masszív, melyeknek kényelmes a fogása. Nem érzem, hogy lötyögne bármelyiknek is a feje, ráadásul már egyszer mostam is őket, és a szálak hullásáról sem tudok beszámolni, szerencsére. A 12 darabból álló készlet egyébként kifejezetten szemre gyártott ecseteket tartalmaz, így megtalálható benne tusecset, rengeteg satírozó ecset, melyek közül mindegyik más és más, illetve apróbb fejű ecsetek is, szemzugba, szempillatőbe történő sminkeléshez. No de ezekről részletesen majd később.


Mielőtt még egyesével megmutogatnám nektek az ecseteket, mindenképp szeretném megjegyezni, hogy bár a neveik teljes mértékben megegyeznek az eredeti készlet példányaival, a formákban vannak kisebb eltérések, tehát nem minden ecset esetében sikerült tökéletesen leutánozni a szálhosszokat vagy éppen sűrűséget. Bár mint említettem is az eredeti készlettel nem rendelkezem, képek alapján szembetűnő a különbség, ha jobban megvizsgáljuk az egyforma néven gyártott ecseteket.



Most pedig nézzük egyesével, hogy milyen ecseteket tartalmaz a készlet, és melyiket mire érdemes, illetve én mire szoktam használni.☺


315 Fine liner: Nagyon vékony, zselés tus felvitelére használatos ecset. Mivel zselés tust nem használok, így maximum csak olyankor nyúlok érte, ha a szempillák tövébe szeretnék felvinni nagyon szolidan egy kis sötétebb szemhéjpúdert.
317 Wing liner: Az eredeti készletben ez egy jóval ferdébben vágott ecset. Ennek ellenére én nagyon szeretem vele megigazítani a szemöldökömet. Tudom, hivatalosan ez is a zselés tusokhoz lett kifejlesztve, de elég kemények ahhoz a szálai, hogy a szemöldök pomádéval tökéletesen működjön együtt. Ráadásul a vékonyságának köszönhetően nagyon precíz munka végezhető vele.
237 Detail shader: Apró fejű ecset, aminek nagyon finom, puha szálai vannak. Én ezt minden egyes alkalommal kizárólag a belső szemzugba történő szemhéjpúder vagy highlighter felvitelkor használom. Szépen felveszi a festéket, és nem böki vagy irritálja az érzékenyebb területet.


231 Luxe Petit Crease: Mindenképp egy kisebb fejű satírozó ecset, amivel nagyon jól meg lehet közelíteni az olyan területeket is, amelyek kicsit problémásak, vagy nem elég oda egy buci fejű ecset, ami minden össze vissza ken. A szálak középen picit hosszabbak, bár az eredeti készletnél ez jóval szembetűnőbb, de még így is annyira szépen, pontosan lehet vele a mélyítővonalban dolgozni. Elképesztő. Imádom.
227 Luxe Soft Definer: Bár a képen tulajdonképpen teljesen úgy néz ki, mint az alatta található Luxe petit crease ecset, de igazából ez nem olyan duci, hanem egy lapított, és az előzőnél még egy kicsit ritkább szálakból álló példány, amivel szeretek szintén mélyítővonalban dolgozni, illetve az éleket elhalványítani, elmosni.
228 Luxe crease: A készletben található ecsetek közül ennek van a leghosszabb szőre. Ezzel finom satírozgatásokat szeretek végezni leginkább. A legelső, legvilágosabb szín, ami a mélyítővonalba kerül, azt mindenképp ezzel szeretem felvinni. Megfelelő a nagyság, a kialakítás ahhoz, hogy az én szem méretemhez és formámhoz tökéletes passzoljon a már említett folyamatnál.


224 Luxe Defined Crease: A Luxe Petit fantázianevű ecsettel szinte megegyező nagyságú és tömörségű, viszont a szőrszálak egyforma hosszúságúra vannak nyírva, nem kúpszerű formát alkotnak.
234 Luxe Smoky Shader: Lapos fejű ecset a szemhéjpúder felvitelére a mozgó szemhéjra. Jól kihasználható, viszont én örülnék neki, ha a szálai picit tömöttebbek és sűrűbbek lennének.
230 Luxe pencil: Másik nagyon nagy kedvencem a készletből. A feje egészen picike, így a külső V-ben tökéletes vele dolgozni. Gyönyörűen felveszi a színeket, a fekete fekete marad, a sötétbarna, valóban sötét. Nem fakulnak ki, nem tompul a színük. Inkább a színek koncentrált felvitelére alkalmas, akár kisebb helyekre is, ezek éleit eldolgozni már nem ezzel szoktam teljes mértékben.


226 Smudger: Nagyon rövidek a sörtéi, viszont iszonyatosan kemények, ezért ezt az ecsetet nem igazán tudom mire használni. A szempillák tövébe jó lenne, de nekem ehhez egy picit keménynek tűnik.
142 Concealer Buffer: Bár a hivatalos megnevezés korrektor ecsetként jellemzi, a krémes korrektor eldolgozásához szerintem nem eléggé tömött, és ahhoz talán egy induri-pindurit hosszúak a szálai, viszont az élek összemosásánál illetve folyékony, szem alatti korrektor eldolgozásakor szuper szolgálatot tesz.
322 Brow line: Hivatalosan szemöldök ecsetnem titulálták, én azonban erre a feladatra alkalmasabbnak látom a Wing liner ecsetét a kollekciónak. Ez az ecset túl vastag és tömött erre a célra, viszont a szempillatövekbe történő színfelvitel és ennek eldolgozása remekül kivitelezhető vele.



Összességében vallom azt, hogy ez egy szuper készlet azok számára, akik szeretnek a szemsminkjükkel bíbelődni. Szeretik a különféle kialakítású satírozó ecseteket, és tudják értékelni a közöttük fellelhető kisebb különbségeket. Szerintem egy alap készlet mellé, amiben megtalálhatóak olyan ecsetek mint például alapozó, pirosító, stb, egy jó kiegészítés lehet. Mint ahogy azt már többször le is írtam, nyilván nem eredeti, és az ecsetek formájukban némileg eltérnek a valós Zoeva készlet ecseteitől, én mégis azt mondom, hogy 2500 Ft-ért egy kincs!

Ti mit gondoltok?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. de jó, hogy írtál róla tesztet! már nagyon régóta nézegetem, az ebay wishlistem állandó darabja. valószínű, hogy előbb-utóbb én is megkaparintom majd, csak én a rózsaszín verzióval szemezek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni neked :) Képzeld, sokáig nekem is csak a wishlist-en csücsült, ráadásul nekem is a rózsaszín, majd az utolsó pillanatban a barna-rosegold párosításra esett a választás :D

      Törlés
  2. A bejegyzésed után elhatároztam, hogy megrendelem ezt a kis szettet Én is :) . Esetleg abban tudnál segíteni, hogy mi volt az eladó neve ? Mert sajnos az ecsetkészlet már nem érhető el a linken, és megtanultam az ebayes vásárlásaim során, hogy ahány eladó annyi féle minőségű a termék :D .

    VálaszTörlés
  3. A bejegyzésed olvasva úgy döntöttem végre rászánom magam és megrendelem én is őket :) ! Esetleg abban tudnál nekem segíteni, hogy mi volt az eladó neve ? Mert az adott linken már nem lehet elérni, és megtanultam az ebayes vásárlásaim során, hogy ahány eladó, annyi féle a termék minősége :) . Előre is köszönöm <3

    VálaszTörlés