Anastasia Beverly Hills | Dipbrow pomade

by - október 20, 2017

Hajjaj, engem is elkapott. Beszippantott és végigsöpört rajtam. 😃 Az Anastasia Beverly Hills dipbrow szemöldök pomádéja bizony az utóbbi években egyik, ha nem a legikonikusabb szemöldök termékké vált. Manapság a szemöldök pedig egy központi, kardinális kérdés, ha valaki egy kicsit is sminkelgeti magát. A szemöldök pedig egy annyira meghatározó részlet az arcunkon, amivel a teljes arcnak karaktert adhatunk, illetve teljesen el is csúfíthatjuk azt. A mai bejegyzésben nézzük meg azt, hogy tényleg megéri e ez a termék a felhajtást. Vajon tényleg ér annyit, amennyibe kerül?


Nagyon sokáig egy egyszerű Essence szemöldökceruza volt a hű társam a szemöldökformázásban, viszont időnként nem voltam elégedett a végeredménnyel. Néha kicsit foltos volt, és a szemöldököm eleje (vagy belseje) nagyon sötét volt és túlságosan hangsúlyos. Ezért váltottam szemöldökporra, ami sajnos nem bizonyult túlságosan tartós megoldásnak. Nap végére elkezdett megkopni, illetve a szálakat nem igazán festette be, csak a bőrt. Ekkor kezdtem kacérkodni a szemöldökpomádékkal, amiket tulajdonképpen úgy kell elképzelnetek, mint egy tégelyes tust. Legalábbis az állaga valami hasonló. Először nem mertem egy ilyen drága darabbal próbálkozni, mint a bejegyzésben szereplő ABH, így egy Milani darab lett az enyém, amit majdnem 2 évig használtam, de beszáradt. Nagyon szerettem vele dolgozni, és tudtam, hogy ez az a szemöldökformázó típus amivel én a legegyszerűbben és a legszebben tudok dolgozni.

 

Ekkor jött az elgondolás, hogy ki kéne próbálni ezt az ikonikus darabot. Sokáig nézegettem, hiszen csak neten keresztül elérhető, így rengeteg színmintát végig kellett böngésznem ahhoz, hogy megtaláljam azt, ami az én hajszínemhez a legtökéletesebb lesz. A beautybay.com illetve a cultbeauty.com oldalon is fellelhető, végül egyik hétvégén utóbbinál ingyenes szállítás volt Anastasia Beverly Hills termékek vásárlása esetén. Így nem volt több kérdés. A kosaramban landolt, majd vártam. Ezen oldalak egyikén sem kell tartanotok vámköltségtől, hiszen mindkettő az EU országaiból szállít.



Az én választásom végül a Chocolate  árnyalatra esett. Hogy mennyit kellett várnom erre a kis szépségre? Nagyjából 1,5-2 hetet. A kis üveg tégely egy matt hatású papír tokban érkezett, amelyen csak úgy mint a kupakon, arany felirat látható. Talán nem kell sokáig ecsetelnem, hogy a kis üveg tégely bizony elképesztően minőségi. A kupak tökéletesen záródik, "van súlya", és az egész olyan kis elegáns. No de ennyi pénzért legyen is az, nemde? A teljes ára a Cultbeauty oldalán 15£, ami attól függően hogy milyen erős épp a forint, 5000-5500 Ft körül van.

 
Mikor kibontottam a tégelyt megijedtem, hiszen természetesen sötétebb, mint azokon a képeken, amiket találtam róla. Az én képeimen próbáltam úgy trükközni, hogy valósághűnek lássátok legalább ezt az árnyalatot. Tehát ha esetleg rendelésre adjátok a fejeteket, előtte sok-sok színmintát nézzetek meg. Tényleg, rengeteget. A kezdeti sokk után azonban meglepően jól mutatott a hajam színéhez. Bár sötétebb, mint a régebben használt Milani példányom, de így utólag belegondolva az egy picit világos is volt nekem. Ez a szín tökéletesen passzol hozzám. (Legalábbis én így látom, remélem más is 😅)

 
Sajnos érintetlenül nem sikerült lefotóznom nektek, mert hajtott az őrült kíváncsiság, és azonnal bele kellett nyúlnom és kipróbálnom. Itt már kénytelen vagyok lelőni a poént. Egyszerűen imádom. Tulajdonképpen mondhatom rá azt, hogy szinte magától megrajzolja a szemöldökömet. Annyira jó az állaga, meg egyáltalán nem kemény, így az ecsetnek éppen csak a végét kell belemártani, pontosabban hozzáérinteni a festékhez. Ezáltal elképesztően lassan fogy. Amit láttok benne pici belenyúlást, annyi fogyott el belőle úgy, hogy két szemöldökömet egyszer megrajzoltam.

 
Egy szóval rendkívül könnyű a használata. Annyira szépen siklik mind a szálakon, mind pedig a bőrön, hogy öröm nézni. Nem szeretem a nagyon mű, nagyon precíz szemöldököket, de ezzel olyat is gyönyörűen el lehet készíteni, hiszen annyira pigmentált a festék, hogy alkalmas éles kontúrok megalkotására is. Viszont ha inkább a picit természetesebb fazont szeretitek, mint amilyen az enyém is a lentebbi képeken, akkor sem kell megijedni, mert egyszerűen kivitelezhető ez a stílus is. Én a belső felét szeretem mindig picit halványabbra hagyni, ilyenkor már épp csak egy leheletnyit veszek fel belőle.


És lányok, amellett hogy könnyű vele dolgozni és gyönyörűen pigmentált, valamint nagyon jó formula, amellett lerobbanthatatlan. Az hogy vízálló e, nem tudom, mert nem próbáltam, de annyi biztos, hogy volt szerencsém 14 órát egyfolytában tesztelni, és a nap végére sem kopott meg, halványodott el vagy tompult a szín és a forma. Ugyanolyan maradt, mint reggel 7 órakor, az elkészítés pillanatában. Enyhén vax-os jellegű, ezért ha nem túl hosszúak a szemöldökszálaitok, akkor még a fixáló zselé is elhagyható.

 
Lemosni este zselés Yves Rocher arctisztítóval szoktam, amivel nem baj, ha picit meg is dörzsölöm, mert így tudom maradéktalanul eltávolítani. Na persze nem kell sikálni. Illetve a végén még egy kis micellás vízzel is áttörlöm, biztos ami biztos.


Összességében gondolom nem nagy meglepetés, ha azt mondom, hogy teljes mértékben beleszerettem ebbe a termékbe, és a későbbiekben nem vagyok hajlandó alább adni ennél. Tudom, nem egy olcsó termék, és nem drogériás, de minden egyes forintját megéri. Akinek alapvetően is gyönyörű a szemöldöke, neki talán nem szükséges egy ilyen árkategóriájú termékre beruháznia, de egyébként egy kötelező darabnak érzem. 

Ti próbáltátok már? Mi a kedvenc szemöldökformázó terméketek?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Imádom! Két éve használom és még a felénél sem tartok a tégelynek. Az elején meggyűlt vele a bajom, de amikor pár hónap múlva picit tömörebb lett, már nagyon könnyen tudtam vele dolgozni. A Milanival nekem is az volt a bajom, hogy beszáradt, de az ABH-nek pont hogy jót tett, hogy picit hagytam állni.

    A Colourpop hasonló terméke is nagyon jó, de az kevésbé pigmentált, így a bőrt nem színezi meg annyira, nekem pedig néhol hiányosom a szemöldököm, így ilyenkor rá szoktam menni az ABH-val is.

    A Taupe árnyalatot használom most. Én is a BB-ről rendeltem, akkor is szintén ingyenes szállítás akció volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is vannak részek, ahol picit hiányosabb, így tökéletes az ABH. Örülök, hogy neked is bevált, bár szerintem nincs olyan, aki azt mondaná erre a kis csodára, hogy rossz :)

      Törlés