Colourpop SHE paletta

by - szeptember 16, 2017

Tudom, tudom, ez a paletta nem számít már éppenséggel újdonságnak, de az a helyzet, hogy egy jó darabig engem ez a példány nem igazán mozgatott meg. Aztán egyre több képet láttam róla, valamint a fejemben motoszkált az is, hogyha a Yes please pigmentáltságával és minőségével megegyező, akkor csak és kizárólag jó lehet, így végül beadtam a derekam, és bizony megrendeltem. A mai bejegyzés tehát erről a palettáról fog szólni, amelyben részletes információt kaphattok vele kapcsolatban, illetve rengeteg-rengeteg színmintát és egy sminket is láthattok vele. 😊

 


Hol is kezdjem. Talán gyorsan végig kéne szaladnunk a külsőségeken, mert bár kifejezetten nem lényeges, de azért mégis úgy érzem, hogy nem mehetek el mellette szó nélkül. Elsőként az én véleménye az, ha rápillantok, hogy ez a lilás pinkes, telepakoltuk rózsával stílus nem éppen elegáns, nekem egyértelműen csicsásnak hat. Persze, mint ahogy azt írtam is, ez teljesen lényegtelen, de azért szeretném a nemtetszésemet kifejezni. 😁  Ettől eltekintve egyébként egy mágnessel záródó, keménypapírból készült paletta tükör nélkül, melynek hátoldalán megtalálhatók az árnyalatnevek. Jól záródik, masszívnak is mondanám, bár nyilván nem összehasonlítható egy kemény, műanyag vagy netán fém csomagolással. 

 

A paletta kinyitásakor aztán elénk tárul a 12 csodaszép árnyalat, melyek nagyrészt a rózsaszínes és a lilás árnyalatok körül illetve között mozognak. A finisek tekintetében fontosnak tartom elmondani, hogy a paletta alapvetően inkább fémes színeket tartalmaz, hiszen 12 szín közül 8 fényes és mindösszesen 4 matt. Nyilván van aki ennek örül, és van olyan is, aki el tudna viselni egy kicsivel több matt színt is. Én tulajdonképpen elégedett vagyok a színek és finisek válogatásával, az egyedüli problémám csupán annyi, hogy nincs benne egy sötétebb szín, amivel a sminket lehetne kicsivel jobban mélyíteni. Nem kell feltétlenül fekete, sőt. Uncsi is lenne. Inkább valami igazán dögös, nagyon nagyon mély narancsos barna, vagy szürkés lila esetleg bordó. De tényleg a lehető legsötétebb. Nekem ez hiányzik, így ha egy picit bevállalósabb, sötétebb sminket szeretnék készíteni, akkor ez csak és kizárólag ezzel a palettának a közreműködésével nem kivitelezhető.

 

 A minőségről viszont nem tudok rosszat mondani. Ha picit durvább satírozó ecsettel nyúlok a színekbe, különösen a matt színekbe, akkor előfordulhat kicsi porosság, de ez használat közben egyáltalán nem zavaró, a szemhéjon történő eldolgozás közben nem pereg, vagy hullik. A fémes színek bársonyos textúrájúak, amelyek önmagukban is gyönyörűen pigmentáltak, de ha egy rövid, tömör szálakból álló lapos ecsettel viszem fel őket, az lesz az eredmény maximálisan tökéletes. Ha netán az ecsetet be is nedvesítjük használat előtt, akkor meg aztán ... 💜

 

A színek tartósságát igazság szerint sosem tudom reálisan megosztani veletek, mert sosem használok szemhéjfestéket jó szemhéjalap nélkül, mert enélkül nekem néhány óra elteltével minden beleül a szemhéjam redőibe, így ennek elhagyásával már nem is kísérletezem. A Milani szemhéjbázisával egyébként nekem egy teljes napot, reggeltől estig csodaszépen kibír. A színek a helyükön maradnak és az intenzitásából sem veszít.

 

 Jaj és igen. remélem nem nagyon zavar ez benneteket, de nem volt alkalmam a palettát teljesen érintetlenül lefotózni, így már használt állapotában láthatjátok csak. Egyébként az árnyalatok nagy többsége inkább hideg tónusú, ezért azoknak is bátran tudom ajánlani a palettát, akiknek a meleg színek nem állnak túl jól.

 

Most pedig nézzük a színeket kicsit közelebbről, egyesével:

 

A fenti képen balról jobbra, fentről lefelé haladva láthatjátok mind a 12 árnyalatot, a további képeken pedig picit közelebbről. A képeken előfordulnak átfedések, tehát van szín amely két képen is szerepel, de szerintem beazonosíthatóak abszolút. 

 

Ladylike (metál fényű)
 A paletta legelső színe. Metál fehér, vagy talán inkább minimálisan pezsgő szín inkább. Matt világos szín nem is került a palettába, de őszintén, annyi palettában van ilyesmi árnyalat matt verzióban, hogy nekem ebből nem hiányzik.

Babe (szatén)
A második szín. Gyönyörű, egészen visszafogott baba rózsaszín, csodálatos szatén fénnyel. Nagyon szeretem egész mozgó szemhéjon alkalmazni.

Dainty (metál fényű)
Az előző árnyalatnál sötétebb és "piszkosabb" szín, ezáltal kicsit mályvásabb és visszafogottabb.
Chick (metál fényű)
Egy nagyon minimálisan rózsaszínes alaptónus, mely kicsit duokrómnak is mondható, hiszem az arany szín érvényesül benne inkább, de néha kicsit rosegold-nak hat. Abszolút különleges darab. Csodás egész szemhéjon is akár, de a belső szemzugot is mesésen kiemeli.

 

Mademoiselle (metál fényű)
A fényes rózsaszínek közül a legsötétebb és a leginkább mályvához hasonlító példány. Illetve ez talán picit inkább melegebb tónus.

Gal (metál fényű)
A paletta egyetlen fekete báránya. Bár a képeken szépnek tűnik, több réteg szükséges ahhoz, hogy ezt az eredményt elérhessük. Nagyobb csillámokat is tartalmaz, amik hajlamosak a potyogásra, lemorzsolódásra, valamint az alap szín sem annyira pigmentált, mint azt elvárnám tőle.
Empress (Metál fényű)
No ez már kétségtelenül lila, de abból is az a kellemes hordható fajta. Nem vagyok lila párti, ha szemsminkről van szó, akkor meg aztán végképp. Viszont ez annyira kis finom, jól kihasználható verzió, hogy már többször is viseltem, egész mozgó szemhéjon.  🙂

Filly (metál fényű)
Ahhh. Egy igazán őszi, a paletta rózsaszínes árnyalataihoz nem éppen passzoló szí. Égő narancsos, bordós, burgundis csoda. Gondoljatok bele mennyire jól néz ki egy melegebb barnával kiegészítve, kicsit elfüstösítve. 😍


 
 
Dear (matt)
Teljesen matt, erőteljesebb korall szín. Bár elsőként picit bátortalan voltam ezzel az árnyalattal kapcsolatban, de végül rájöttem mennyire jól mutat a mélyítővonalban és szuperül kiegészíti a mozgószemhéjon található hidegebb rózsaszínes színeket is.

Missy (matt)
Matt, meleg árnyalatú bordó. A tökéletes szín őszre a smink kiegészítéseként. Szépen lehet vele mélyíteni a sminket, ha nem szeretnék drasztikus sötétítést, illetve a mélyítő vonalban más árnyalat mellé kiegészítésként szuper.
Damsel (matt)
Matt padlizsán lila. Kétségtelenül a paletta legsötétebb árnyalata, de igazán füstösíteni vagy mélyíteni ezzel sem lehet. 
Duchess (matt)
Talán az egyik kedvenc színem. Szintén egy matt árnyalat, szintén őszies inkább. Zseniálisan mutat mélyítő vonalban. Picit terrakottás, picit téglás, picit barnás, picit narancsos. Imádom. 😍

 

A napon is készült egy kép a palettáról, illetve a színmintákról is. 

 

 Most pedig érkezzen még néhány közeli kép. Itt jobban látjátok az egyes színeket, azoknak a fényét, esetleg duokróm hatását is. Mindegyik egyetlen húzással készült, kivéve a Gal csillámos színt, amely 2-3 réteg.

 

 

 

 

Végezetül egy gyors, alapjaiban inkább rózsaszínes sminket is készítettem nektek a paletta színeivel. 

 

 


Összességében ismételten azt tudom elmondani nektek hogy körülbelül 5000 Ft-ért cserébe egy fantasztikus minőségű, csodaszép árnyalatokat tartalmazó paletta lehet a tiétek. Ha úgy érzitek, hogy a színek nagy részét szívesen használnátok, nem érdemes sokat gondolkodni rajta, nem gondolom hogy bárki megbánná a megvételét. A színeket nem kell építgetni, egyetlen ecsethúzással is mesések, a szélek könnyedén elsatírozhatóak, így akár gyakorlottabb sminkelőknek akár kezdőkben is bátran merem ajánlani.

Nektek hogy tetszik? Esetleg megvásároltátok ti is? Mi a véleményetek róla?

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. csodálatos *.* végképp bajban vagyok, idén eldöntöttem, hogy karácsonyra amolyan tőlemmagamnak címszó alatt beruházok sminkekből.. nos, amennyi dolog fent van a kis whistlisten, azt hiszem, elmenne rá 2-3 évi fizetésem... :D és ez a paletta is rajta van. persze, akárhányszor csekkolom, mindig kifogytak belőle.. de hátha egyszer. :D a smink is nagyon szép! bár ez Tőled megszokott, mindig csodásakat alkotsz:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is vagyok így, hogy kicsit megszalad a kívánságlista és kénytelen vagyok szelektálni :D Bár mostanában azért közel sem vásárolok annyit mint régen, bár régen meg nem költöttem drágább sminktermékekre. Ajj, mindegy is :D Néha kell a lelkemnek valami újdonság :D
      A dicséretet külön köszönöm, örülök, hogy tetszik a smink :) Elcsípni baromi nehéz ezt a palettát náluk, érdemes őket valamilyen platformon követni vagy hírlevélre feliratkozni, mert ott szokták közzétenni, hogy mikor lesz ismét elérhető. Mikor újra készletre kerül nagyjából 15-30 perc alatt teljesen elfogy, úgyhogy nagyon résen kell lenni :)

      Törlés
  2. amúgy megint én, bocsi, hogy külön komiba, de sokkal később jutott eszembe ez: így, hogy "folyamatosan" vásárolod a palettákat, mindig az aktuális új a kedvenced? vagy hozzá szoktál nyúlni a régebben vásároltakhoz is, vagy esetleg van, amit eladsz? pont ma gondolkoztam azon, hogy picit mintha gyűjtögető lennék, mert nekem mindig a legújabb az aktuális kedvenc, és sajnos sok olyan palettám van, amivel elég mostohán bánok, és még így is időről időre nézem az újakat, hogy mit vennék majd meg. (pl ez a CP is.. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát ez egy nehéz kérdés. :D Van sok palettám, és szerencsére nem az a típus vagyok aki a régi, ám jó minőségű palettáit elfelejti. Nyilván a legújabb palettáért többet nyúlok kezdetben, de egyébként a múlt héten is például ugyanúgy elővettem a már 2 éve vásárolt Makeup revolution palettámat is. Persze néha előfordul hogy 1-1 darabot, aminél találtam jobbat, eladok :)

      Törlés
  3. Én is megrendeltem, de csak több nap után küldték el, még úton van, remélem a jövő héten ideér. Szerintem nem drága, egy Maybelline paletta is van teljes áron 4200-4500Ft, ebben pedig szebb színek vannak (képek alapján), gondolom pigmentáltabb is. Én feliratkoztam az értesítőre, mikor készleten volt, megrendeltem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most sajnos az Irma hurrikán nagyon bekavar a tengeren túli rendelésekbe :( Igen, például ha a Maybelline palettákhoz hasonlítom, akkor teljesen megéri. Meg úgy egyébként is megéri :D

      Törlés
  4. Én megint lemaradtam róla, pedig már nyár óta szeretném megrendelni. De pillanatok alatt elfogy ha készleten van.
    Szerintem is megéri az árát, plusz mindig vannak akciók is meg kedvezmények is, amikkel még a 10 dolláros szállítási költség sem olyan vészes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elképesztően hamar elfogy, ami mondjuk őszintén szólva nem véletlen :) Egyébként én is 5%-os kuponkóddal vettem, így a 10 dolláros szállítás a felére csökken :)

      Törlés