Hint of autumn | OUTFIT

by - október 26, 2017

 Ti mit szerettek leginkább viselni, mikor megérzitek az első szelét az ősznek? Nekem az utóbbi jó néhány évben fontos darabjai a ruhatáramnak a kardigánok. No nem azok a nagyi-félék, de azzal biztos ti is tisztában vagytok, hogy lehet ezeket divatosan kombinálni, sőt nem csak hogy kombinálni, de már maga a kardigán sem az a klasszikus gombolós derékig érő fazon. A mai bejegyzésben erre szeretnék nektek mutatni egy nagyon jó kis példát.


Ha kardigán, akkor szeretek olyan darabokat választani, amelyek semleges színűek, mint a képen látható is, hiszen ezek kombinálhatóak a legeslegjobban. Azt se felejtsük el, hogyha hidegebbre fordul az idő, akkor erre bizony még egy farmerdzsekit vagy egy bőrkabátot is húzhatunk, vagy egy jó kis szőrmés mellénykét. :) 



Az sem baj, ha hosszabb fazont választunk és erre kerül a kabát. Meglepően jól tud mutatni a kabi alól kilógó hosszított kardigán. Bár a mai szettben kabátra még nem volt szükség, ezeknek a lenge daraboknak tökéletes kiegészítője lehet egy nagy nyaklánc, vagy akár egy mutatósabb sál, ami lehet mintás vagy valami élénk színű is. 



Ha ősz, akkor én nagyon kedvelem a visszafogottabb, szürkés, bézses színeket az öltözködésemben, valamint kifejezetten szeretem előkapni a fehéret, ami abszolút nem csak a tavasz és a nyár színe, még akkor sem ha egy nadrágon jelenik meg mindez. Ez a fehér naci megfelelő kiegészítője lehet a Manzara kínálatában elérhető natúr színű kardigánnak



A mai bejegyzésben egy pár hangulatképpel vegyítve elhoztam nektek egy általam nagyon kedvelt egyszerű, ám mégis mutatós, rohangálós hétköznapi összeállítást.












 


 



 





Nektek hogy tetszett? Szeretitek a kardigánokat ha beköszönt a hűvös idő?

You May Also Like

10 megjegyzés

  1. Nagyon csini vagy! Igazán szép a kardigán. Nekem ez a szett túl világos őszre, viszont egy farmerral szívesen hordanám pl. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én simán hordom a fehér nadrágomat ősszel, sőt télen is :)

      Törlés
  2. Nagyon csinos, jók a képek! Kardigános vagyok egész évben, nyáron vékonyat hordok, ha kell, ősztől meg vastagabb kötöttet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is egy jó pár éve teljesen beléjük szerettem :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek a képek, elképesztő hangulatuk van! :) Ennyire világos nadrágot én sem választanék ősszel, de összességében véve nagyon csini a szetted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek :) Én fehér nadrágot nagyon szeretek ősszel és akár télen is hordani, no persze csak akkor ha nincs éppen esős vagy latykos idő :)

      Törlés
  4. Csinos! Remélem a hajadról álmodok majd. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Jaaaj ^^ Az a helyzet, hogy a képek elkészülte előtt egy héttel vágattam le, mert egyszerűen már annyira idegesített a hossza, hogy az nem igaz. Most én is nagyon szeretem :)

      Törlés
  5. Nagyon csini, tetszik a szettedből minden, de főleg a kardigán. Hol szerezted be? Meg a sminked és a képek is csodásak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszi :) A kardigán a Manzara.hu webáruházban kapható :) A sminkről pedig egyébként csak annyit, hogy mostanában nagyjából minden nap ezt készítem magamnak, mert annyira imádom. (Bár a Zoeva palettákkal készített sminkekkel nem igazán lehet mellélőni :) )

      Törlés