Kockás őszi körmök

by - november 01, 2017

Jaj lányok, én annyira el vagyok késve itt a blogon a manikűrök posztolásával mint még soha. Remélem nem bánjátok, ha ezt most picit bepótlom, mert biztosan nem követ mindenki Instagram-on, ahova mindig elsőként kerülnek ki a manikűrök. Bár mostanában kevesebb időm van mintákat készíteni, vagy egyszerűen csak nem jön jó ötlet, de azért igyekszem nem elhanyagolni ezt az elfoglaltságot, mert ha van időm, roppant mód ki tud kapcsolni. 


Talán kicsit sablonos ez a kockás, sál inspirálta manikűr, de ezzel a mintával valahogy úgy vagyok, mint nyáron a pálmafákkal, az ősz folyamán legalább egyszer muszáj készítenem, mert imádom elkészíteni is és viselni is őket. Minden évben igyekszem más színekkel és picit más elrendezésben megalkotni. No hát az idei most így fest. Abban biztos voltam, hogy szeretném felhasználni a nemrégiben vásárolt lila Trend it up lakkomat (UV kollekció - 130). 


Kicsit csalódás volt, mert az üvegben egy szép sötét mályva árnyalatnak tűnt, ám ahogy azt a képeken ti is jól látjátok, a körmeimen ez egy elég sötét lila lett. Ami ennek ellenére tetszik, és szívesen is viseltem, csak egyszerűen másra számítottam. A középső ujjamra pedig egy Catrice IcoNails lakkot párosítottam (Brown Collection - 03 Goddess Of Bronze). 


Mindenképpen meg kell osztanom veletek, hogy én még ilyen szép bronz lakkot nem láttam. Ráadásul egy 900 Ft-os drogériás körömlakkról beszélünk. Gyönyörűen fed, és egyáltalán nem csíkoz. Talán még összes körmömre is felkenném, annyira szépséges, és nem is érezném valószínűleg soknak.


 Pár szót illene ejteni a mintáról is ugye? Bár tulajdonképpen a lépések nem túl bonyolultak, hiszen a nude alapra először egy vízszintes és egy függőleges csík került a Trand it up lila lakkjával, majd következett 2 fehér, a végén pedig 2 arany. A vonalak nagyon jól kombinálhatóak ízlésnek megfelelően, az egyetlen kulcsfontosságú dolog, hogy ezek a vonalak legyenek minél egyenesebbek, és egymással párhuzamosak, merőlegesek.

 



 

Nektek hogy tetszik? :)

You May Also Like

0 megjegyzés