Őszi levélhullás | Ismerkedjünk a Masura lakkjaival

by - november 23, 2017

Ti mennyire ismeritek a Masura lakkokat? Az a helyzet, hogy én most kezdem csak velük az ismerkedést és gondoltam egy kicsit titeket is elkalauzollak a márka lakkjai körül, pontosabban a mai bejegyzésben egyetlen árnyalattal a Redhead Shameless csoda narancssárgával ismerkedhettek meg.


Kezdetben, - ha jól tudom - a márka mágneses lakkjairól volt híres, amiket én sosem kedveltem igazán, vagy mondjuk úgy, hogy egyáltalán nem hoznak lázba. Aztán megjelentek lassacskán a csillogós, holografikus lakkok is a kínálatban. ( Legalábbis a Nailland kínálatában a kettő nem egyszerre történt meg. ) Ezek már igencsak felkeltették az érdeklődésemet. 



Az érdeklődés irántuk pedig talán akkor hág a tetőfokára, mikor kiderül, hogy 1890Ft-os áron érhetők el. Valljuk be, ez azért egy ilyen szépséges csillogó-villogó csodáért egészen reális ár, pláne ha figyelembe vesszük azt, hogy mennyibe kerül egy Picture Polish vagy egy Fun Lacquer. 

 

Körülbelül egy hónapja kerülhetett hozzám ez a csoda árnyalat, kezdetnek gondoltam kipróbálok kettőt, aztán ha tetszik, majd még válogatok. Mivel ekkoriban javában tombolt az ősz, vagyis már nyakik benne gázoltunk, ezért teljesen elöntötte a szívemet egy meleg narancsosság, így hát rögtön 2 narancsos árnyalatot is választottam. Ez a világosabbik, Redhead Shameless névre hallgat.


Elég, ha annyit írok, hogy nem ez lesz az utolsó lakkom a márkától? Mi tagadás, engem meggyőzött. Két rétegben csodaszépen befedte a körmeimet, az állaga pedig inkább kicsit folyós volt, mintsem sűrű. Szépen terült a körmökön, nem volt problémás a felvitele. Most már 4. napja van a körmömön, és semmilyen lepattogzás vagy kopás nem figyelhető meg rajta. Ez már elég meggyőző, szerintem egy hetet most már vállalható minőségben ki fog rajtam bírni. :)


Bár a színt azt hiszem elég jól látjátok a képeken, ezért nem szeretnék sokat rizsázni róla, viszont annyit megjegyeznék, hogy ez nem az a típusú lakk, amelyik csak több szögből megvilágított lámpákkal mutató varázslatosan, illetve a napfényben, hanem az árnyékban és a sötétebb lakásban is.


A mintáról igazából sokat nem szeretnék írni, mert nem igazán tudok. Az elrendezés most egy picit más a megszokotthoz képest. Nem a középső körmöm kapott csillámos lakkot, hanem a mutató és a gyűrűs. Talán az utolsó őszi hangulatú manikűr idén. Néhány körmömet natúrra festettem, erre került fel a minta, ami néhány falevél, különféle színnel, közéjük pedig fekete kis pöttyöket festettem, ami szerintem kicsit feldobta ezeket a körmöket, illetve talán a mintát is jobban kiemelte.





napfényben
 

Nektek hogy tetszik? Használtatok már lakkokat a márkától?

You May Also Like

4 megjegyzés