Zoeva Smoky paletta

by - december 13, 2017

Talán tudjátok, hogy mennyire de mennyire szeretem azt az egyetlen Zoeva palettámat, amit most már egy éve tudhatok magaménak. Ez a paletta, ami a Cocoa Blend névre hallgat, indított el azon az úton, hogy bizony néha érdemes ilyesmi palettákat vásárolni, mert bizony szuperül lehet velük dolgozni. No, hát ennek hatására került hozzám a Zoeva kollekció második tagja, a Smokey paletta. A mai bejegyzésben róla olvashattok bővebben.

 

A Zoeva paletták elsőszámú beszerzési forrása a hivatalos, zoeva.de webshop, viszont azt tudnotok kell, hogy valami miatt a beautybay.com oldalon minimálisan ugyan, de olcsóbban juthattok hozzá. A Blank Friday alkalmával viszont utóbbi helyen a 20% kedvezmény mellé még ingyenes szállítás is járt, így aki szuper gyors volt (mint például én 😃), annak jó áron sikerült hozzájutnia a hőn áhított palettájához. 

 

A szállítási idő ha jól emlékszem kb 1,5-2 hét volt, ami ebben a megnövekedett forgalmú időszakban szerintem reális és elfogadható. Mikor kézhez kaptam magát a palettát, nem tetszett a csomagolása. Tudom, hogy ez teljesen mellékes, de olyan kis fakó, foltos, semmilyen. A minősége és a kialakítása persze a szokásos. Kemény, papírból készülő paletta, kívülről plusz papír borítással ellátva, mágneses zárral.



A paletta maga szerintem stramm, jól záródó, nem kell különösebben félteni. Én már többször utaztam is Zoeva palettával és sosem esett bajuk. 



A palettában mint mindig, így most is 10 szín kapott helyet. Ezek közül most csak 2 fényes, az összes többi matt. A választásom talán épp emiatt is esett erre a palettára, mert a mozgószemhéjra kerülő fényes színeket én mindig valamilyen matt árnylattal satírozom el. A matt árnyalatok pedig elég kényesek mint tudjuk. Ezek szoktak lenni a palettákban a legkevésbé pigmentált darabok, így igazán jókat kifogni elég nehéz, olcsó árkategóriában szinte lehetetlen. Arra viszont szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy szerintem egy kezdő palettának nem a legalkalmasabb, illetve a márkától szintén ne ezt vásároljátok meg először, szerintem. Ez a paletta akkor a legkihasználhatóbb, és a leginkább értékelhető, ha mellette rendelkeztek még 1-2 jó kis palettával, amivel akár kombinálni tudjátok.

 

A színekről egyébként azt tudnotok kell, hogy nagyon szépen pigmentáltak. A két fényesebb árnyalat gyönyörűen fénylik, és fantasztikus pigmentációval rendelkezik. Ezeket érdemes egy rövid szálakból álló, tömött ecsettel felvinni a szemhéjra. Ha extra élénk színt szeretnétek elérni, akkor pedig érdemes egy picit benedvesíteni az ecsetet. A matt színekre sem lehet panasz. Gyönyörűen satírozhatók, élénk, pigmentált árnyalatok, amik ráadásul nem porzanak, potyognak. 



Mivel nem vagyunk egyformák, ezért a paletta kihasználhatóságával kapcsolatos véleményeink is eltérőek lehetnek. Aki a mindennapok során csak szolid, visszafogott sminkeket készít, annak valószínű ez a paletta nagyrészt a sminkes asztalán porosodna, egy egy különlegesebb alkalomra várva. Én viszont nagyon jól ki tudom használni az egyszerűbb hétköznapokon is, mert az utóbbi 1-2 évben szívesen nyúlok a bézs és barna árnyalataitól eltérő, kicsit feltűnőbb színekhez is. Viszont csak és kizárólag ezzel a palettával sminket elkészíteni nem minden esetben lehet, hiszen mint ahogyan azt korábban említettem, néhány fényes színnel ki kell egészítenem. Egyébként látjátok milyen kis izgi színek kaptak helyet? Mustáros barna, mályvás rózsaszín, szilva lila, na meg szürke. És ezek mindegyike matt. 



Most pedig nézzük egyesével az árnyalatokat. A feljebb és lejjebb található képek a paletta bal illetve jobb oldaláról készültek, kicsit közelebbről. Ezek alatt látni fogjátok az árnyalatok neveit, így könnyű beazonosítani a későbbiekben, hogy melyikről írok. A lentebb található színminták viszont úgy készültek, hogy a felső sorban balról jobbra végighaladtam mint az 5 színen, majd utána az alsó sor következett. 

 

A színminták egyébként alapra készültek, enélkül szerintem senki nem használ szemhéjpúdert, legalábbis aki ilyen árkategóriában vásárol palettát, biztosan nem. Illetve fontos még megjegyeznem, hogy egyetlen húzás eredményei a színek.



Believe the moon: A paletta első színe egy matt satírozószín, hiszen talán a képen is alig látjátok. Szépen pigmentált, de a bőrön színétől alig tér el, emiatt nem sok minden látszik belőle. Talán enyhén rózsaszínesnek mondható. Széles elsatírozására és a szemöldökcsont kiemelésére alkalmas.

Sleep to dream: Matt szürke. No de nem az az unalmas egérszürke, merthogy van neki egy nagyon enyhe lilás tónusa is. Mélyítővonalba első színnek tökéletes. Rendkívül különleges, nem mindennapi szemhéjpúderszín.

Soul searching: Ez a szín abszolút szerelem nálam. Krómos, grafitos, szürkés, enyhén bézses fényes szín. Elképesztően pigmentált. Mozgószemhéj egészére szoktam használni.

Sweet smell: Igazán meleg világosbarna. Szerintem a legtöbb smink tökéletes kiegészítője leehet a mélyítővonalba, illetve satírozáskor. Nagyon púderes állagú, kiválóan pigmentált matt szín. (Erre mondják talán, hogy teve szín?)

Dark edge: Valahol a méregzöld és a szürke között helyezkedik el. A paletta második és egyben utolsó fényes árnyalata. Egy füstös smink különleges eleme lehet. Nem mellesleg szuperül lehet vele dolgozni, mert nagyon krémes állagú, gyönyörűen pigmentált szín. 


Dust & memories: A tökéletes matt mályva. Gyönyörű szépen pigmentált, könnyű vele dolgozni. Akár egy egyszerű natúr sminket is könnyen meg lehet bolondítani vele, ha a széleket ezzel satírozzuk el, vagy a mélyítővonalba kerül.

Smoky wishes: Egy szép bordó szeretne lenni, viszont ez a szín nálam minőségben kakukktojás. Valahogy nem annyira pigmentált, mint amennyire én szeretném. Ez az egyetlen árnyalat, amelyet kétszer kellett áthúznom a színminták készítésekor. A későbbiekben láthattok sminkeket, amiket a palettával készítettem. Na hát ott is építgetni kellett.

Elegant chaos: Nagyon szép mély matt szilva lila. Könnyű vele dolgozni, szépen pigmentált. Ja és persze nem potyog, ami egy ilyen sötét szín esetében nem elhanyagolható szempont.

Ashes awake: Jaj ez a név... Hamvak felélednek. Kicsit bizarr. Maga a szín viszont egy teljesen átlagos matt sötétbarna, ami szépen pigmentált, ezért nagyon jól kihasználható. Szempillatőben, külső V-ben nagyon szépen lehet vele mélyíteni, sötétíteni.

Real light: Klasszikus fekete, ami szerintem lehetne egy kicsit feketébb is. Olyan igazán ébenfekete füstös smink szerintem nem készíthető vele, de a későbbi sminkes képeket láthatjátok, hogy a külső szemem sarkában hogyan mélyítettem vele.



Most pedig ahogy ígértem, következzen néhány smink, amik természetesen a paletta színeinek felhasználásával készültek:
















Összességében megszerettem ezt a palettát, de azt tudnotok kell, hogy nálam a Cocoa Blend palettájukat nem sikerült leköröznie. A bordótól és a feketétől egy picit nagyobb pigmentáltságot vártam, emiatt nem mondhatom tökéletes és hibátlan palettának, viszont most már lassan két hete minden nap használtam, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem szerettem használni. Változatos, rengeteg stílusú és színű smink készíthető vele.

Ti próbáltatok már Zoeva palettát? Szeretitek őket?


You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Csodaszép ez a paletta, igazi alapdarab. :) Nagyon jól áll a smink is!

    Nekem az En Taupe van meg, de tervezek még vásárolni több palettát is tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az En Taupe volt pont a másik, amin gondolkodtam :) Végül aztán ez győzött :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a smink, amit készítettél vele :) Már régóta szemezek én is a Zoevával, de picit félek látatlanban rendelni, mert még élőben sem szoktam tudni választani a sminkek közül, plusz ha hozzáveszem, hogy nem is vagyok egy sminkes zseni.. :D De egyszer csak beadom a derekam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Egyszer rendelni kell tőlük, szerintem nem fogod megbánni. Az örök klasszikus Cocoa blend első palettának a márkától tökéletes választás :)

      Törlés
  3. Két palettám van tőlük, a Café és az Oppulence, mindkettőt imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj a Café *-* Az is csodaszép, nagyon nagyon tetszik :)

      Törlés