Zoeva Rose Golden Luxury Set Vol. 1 ecsetszett

by - január 08, 2018

 Bizony, ahogy szépen lassan halad előre az idő, egyre többet és többet sminkelek, kísérletezek, tanulok. A lelkesedésem pedig nem hagy alább, sőt, úgy érzem, most indult csak be igazán. A drogériás paletták szépen lassan felváltják a komolyabb márkák drágább palettái, valamint az Ebay-es ecseteim is szépen lassan cserélődnek le. Utóbbi elég drága mulatság, de megfogadtam, hogy fogok lépéseket tenni annak érdekében, hogy minőségibb, márkásabb ecsetekkel tudjak dolgozni. A mai bejegyzésben az az első igazán minőségi ecsetkészletemről esik szó. Vajon megérte az árát? Tényleg olyan jók az eredeti ecsetek?

 

Hú nem is tudom hol kezdjem. Kezdem ott, hogy nekem az Ebay-ről van egy hasonmás Zoeva ecsetkészletem, ami csak és kizárólag szemsmink elkészítéséhez készültek, tehát nem a jelenlegi szett másolata. Alapvetően meg voltam azzal is elégedve, szerettem vele dolgozni, ezért nem is voltam benne biztos, hogy szükségem van az eredeti készletre. Azt hittem, lényegi különbség nem lesz, de végül győzött a kíváncsiság, illetve az elhatározásom, a minőségibb ecsetek beszerzésével kapcsolatban, ezért megrendeltem. 


Szerencsére sikerült a Black Friday-ig várnom, így 20% kedvezménnyel sikerült megrendelnem INNEN, de a Zoeva saját honlapján is elérhető természetesen IDE kattintva. 


Ez a szett különféle színpárosításokban érhető el, rose gold-rózsaszín, ezüst fekete és barna arany színekben. Nekem utóbbi tetszett leginkább, de valószínűleg bármelyiknek nagyon örültem volna. Hiszen a szett csodálatos és gyönyörű. A 8 darabos szett egy (véleményem szerint) bőr táskában érkezik, amely amellett, hogy nagyon mutatós darab, tökéletesen elférnek benne az ecsetek, így utazáshoz is ideális. ( Bizonyára azt már említenem sem kell, hogy a tatyó színei tökéletesen megegyeznek az ecsetkészlet színpárosításával. ❤ )


Az ecsetek mindegyike külön fóliázva, a szőrt védő műanyag leszorítóval érkeztek. Mikor először a kezemben fogtam őket teljesen kicsomagolt állapotban, alig akartam hinni a szememnek. Csodálatosan néztek ki. Ezen túlmenően pedig számomra meglepő volt, hogy "volt súlyuk". Érezni, hogy tömör nyelet és minőségi fém markolatot kaptunk. 


És hogy milyen az ecset feje? Elképesztőőően puha, dús és tömött. Szinte már már hihetetlen. Nincs műanyag, kemény, meres érzet, mikor végigsimítom őket. Azt pedig talán nem is kell nektek ecsetelnem túl sokáig, hogy mennyire de mennyire könnyű és élvezetes velük dolgozni. Csak úgy siklanak az arcom, gyönyörűen eldolgozva az adott terméket, legyen az por vagy folyékony állagú.


Tulajdonképpen azért esett erre a szettre a választásom, mert arcsmink elkészítéséhez használatos ecseteim bár vannak, de kétségtelenül azokkal vagyok a legkevésbé elégedett. Többjük minősége nem megfelelő, ezért hiába is használok például egy nagyon jó alapozót, ha azt csíkozva vitte fel az eddigi alapozóecsetem, például. Ebben a szettben pedig minden olyan ecset helyet kapott, amivel "arcot faraghatok" magamnak. Van itt púder, alapozó, pirosító, kontúrozó és a korrektor felvitelére illetve eldolgozására használatos ecset. Na jó, talán egy picit füllentettem. A highlighter ecset nagyon hiányzik belőle, ezzel együtt lenne igazán tökéletes. Természetesen van a márkának ilyen jellegű ecsete, amely akár önállóan is megvásárolható, ezt mindenképp pótolni fogom a későbbiekben. 


Mindamellett pedig, hogy az egész arcsmink elkészítése elvégezhető ezzel a készlettel, még szemre használatos ecsetek is lapulnak itt. Ráadásul 3 is, amivel egy egyszerűbb hétköznapi smink akár el is készíthető.


Most pedig jöjjenek az ecsetek egyesével. Igyekszem ezt a részt úgy megírni, hogy ne csak egy sablonszöveget kapjatok arról, hogy mi mire van kitalálva eredetileg, sokkal inkább olvassatok inkább arról, hogy én mit mire használok. Hiszen tudjátok, sminkelésnél nincsenek kőbe vésett szabályok, nem kell mindig mindent oda és csak is oda illetve csak azzal, ami elő van írva. 😊

  



317 Wing liner brush

A készlet talán legkisebb tagja a tusecset, amely a leírás szerint egyaránt ideális folyékony, gél illetve púder állagú tus felviteléhez. Viszont mivel én tust soha nem használok olyat, amelyhez külön ecsetemnek kellene lennie, ezért én bizony ezzel a darabbal a szemöldökömet szoktam formázni. Egyébként biztos vagyok benne, hogy tusvonal meghúzásánál is jó szolgálatot tesz, hiszen kellően merev és precíz szálai vannak ehhez. Emiatt felhívnám a figyelmet, hogy meglátásom szerint szemöldök esetében akkor működik a legjobban, és akkor fog nektek is tetszeni ez az ecset, ha precízebb szemöldök megrajzolására törekedtek. Amennyiben csak egy-két rést szeretnétek kitölteni, ahhoz egy kicsit túl precíz és merev. Szemöldökpomádéhoz viszont tökéletes!



227 Luxe Soft Definer

A természetes kecskeszőrből készült ecset a kollekció következő tagja, mely szintén a szemsmink elkészítésénél tündököl igazán. Mikor ezt használtam, akkor éreztem, hogy mekkora a különbség minőségben az Ebay-es Zoeva szett és az eredeti között, ugyanis ez abban is megtalálható. A szálak puhák, nem szúrnak, de megvan a maga enyhe merevsége, vagy ezt inkább tartásnak nevezném. Egy szintetikus szálakból álló ecsethez nem szabad hasonlítani a puhaságát, mert teljesen más a kettő. Ez az ecset egyébként lapos ecset, amellyel szépen felvihető a mozgó szemhéjra bármilyen szemhéjpúder, akár krémes állagú is. Amire nekem még nagyon bevált, az az alsó szempillasorba történő szín felvitel és elsatírozás, ugyanis kellően precíz ehhez a hegye. Nem túl precíz, így nem lesz túlontúl koncentrált és harsány a szín ezen a területen. Pláne, hogy én nem szeretem, ha az alsó szempillák tövében nagyon látszik egy határozott, éles vonal.


231 Luxe Petit Crease

A szemre készült ecsetek közül egyértelműen ez a legnagyobb kedvencem. Annyira szépen és precízen lehet vele dolgozni. Ahw. Tökéletesen működik, ha a felső szempillasort egy picit sötétíteni szeretném, akkor is ha a külső V-t szeretném mélyíteni, és akkor is, ha a mélyítővonalba szeretnék egy kicsit koncentráltabban valamilyen színt felvinni. Egyébként gyönyörűen felveszi a por állagú festékeket, melyeket utána gyönyörűen a szemhéjra fel is visz és el is dolgozza azt. I-M-Á-D-O-M !



142 Concealer buffer

Ahogy a neve is mondja, ez bizony egy korrektor ecset. Egyrészt nagyon szépen el lehet vele dolgozni a szem alá felvitt folyékony korrektort, másrészt viszont a bőrhibák elfedésére hivatott krémes korrektorokkal is tökéletes barátságban van, hiszen jó kis tömöttek a szálai. Nagyon-nagyon tömöttek. Így, hogyha van egy csúnyább bőrhibám, akkor a jól bevált Catrice Camouflage korrektort nem az ujjammal viszem fel, hanem ezzel nyúlok bele, és viszem fel a pattanásra. Hiszem azáltal, hogy a szálai ennyire tömöttek, nagyon koncentráltam lehet vele terméket felvinni egy adott pontra. Valamint el tudom képzelni kisebb területek kontúrozásához is, mint például orr, vagy ajak alatt. 


110 Face shape

Mivel kontúrozni ezidáig nem igazán szerettem, ezért első körben ezt az ecsetet én highlighter felvitelére próbáltam ki, viszont ahhoz nekem túl tömöttek voltak a szálai, meg talán egy kicsit rövidek is. Emiatt az arcfény iszonyatosan brutális, koncentrált lett, ami még legjobb barátnők között szólva is túlzás volt. 😅😃 Aztán időközben beszereztem a NYX kontúr palettáját, amelyet rögtön ezzel az ecsettel próbáltam ki. Innentől kezdve már csak egyetlen kérdésem volt. Miért nem kontúroztam ezidáig?? Persze a választ tudom. Azért, mert sosem volt hozzá sem megfelelő kontúr termékem, sem ecsetem. Ezzel a pici (de nem túl pici) fejű ecsettel annyira tökéletes a kontúrozás művelete, hogy bátran kijelenthetem, hogy a mindennapi sminkemben mindig kontúrozok, ráadásul ez lett a kedvenc lépésem. Tökéletesen illeszkedik az arccsont alatti mélyedésbe. Nagyon szépen felveszi a terméket, melyet nem csak hogy felvisz, de még gyönyörűen el is dolgoz, ezért nem kell plusz egy ecset, amivel egy picit tompítani tudom az éles kontúrcsíkokat. 

 

102 Silk Finish

A készlet lekerekített végű alapozó ecsete. Ilyenek még sosem volt, mert vagy szivaccsal dolgoztam, vagy "flat", tehát egyenesre vágott szálakkal rendelkező ecsettel. Ezt viszont talán jobban szeretem, mint az egyenesre vágott típusokat, mert szebbel eldolgozza az alapozót, valamit kisebb területeken is jobban elfér. Szintén egy nagyon tömött darabról van szó, ami formára teljesen megegyezik a korrektor ecsettel, csak egy jóval nagyobb verzióban. 



127 Luxe Sheer Cheek

A kollekció pirosító ecsete, ami pirosító felvitelére valóban tökéletes, hiszen kellően lazák és hosszúak a szálak, melynek a mérete az én arcomhoz megfelelő. Nem túl nagy, ráadásul a ferdére vágott felületének köszönhetően tökéletesen lehet vele bronzosítani is. Valamint ha tényleg csak egy leheletnyi kontúrt szeretnék felvinni, ami nem túl intenzív és karakteres, akkor erre a célra is előszeretettel használom. Azt pedig gondolom nem kell minden egyes ecset esetében leírnom, hogy egytől egyig elképesztőőően puhák. 



106 Powder brush

Az arc általános lepúderezésére nagyon jól működik ez az ecset, viszont arra, hogy például a szemem alatt fixáljam a folyékony korrektort, arra túl nagy és túl laza. Egyébként pedig a púderezés mellett én szeretem pirosításra is használni, mikor egy kicsit "elnagyoltabb" pirosításra vágyom, ha értitek mire gondolok. Illetve nyáron biztos fogom szeretni bronzosítani is, amikor bátrabban, nagyobb felületet érintve szeretek egy kicsit barnítani az arcomon. Szintetikus szálakból álló ecset, így a szálak olyan puhák, mint a babahaj. A szálak pedig mindamellett, hogy puhák, kellő hosszúságúak és lazaságúak is. 



Összegzésként mit is írhatnék. Imádom ezt a készletet. Mára egészen biztos vagyok benne, hogy minden egyes forintját megérte. Lehet, hogy a bejegyzés érzelmileg egy kicsit túlfűtött és talán kicsit csöpögős lett, de nem tudtam visszafogni magam. Miután kipróbáltam, fel sem merül bennem, hogy akár egy kicsit is hasonlítana az Ebay-es másolatára, mert nem. A szálak puhák, a készlet pedig egy nagyon szuper válogatás, amelyben főként arcra készült ecsetek vannak ugyan, de néhány alap szemsmink elkészítéséhez használatos ecsetet is belecsempésztek, így első lépésnek, a márkásabb készletek felé nagyszerű választásnak bizonyult. 

Nektek hogy tetszik? Van a márkától ecsetetek? Mit gondoltok a drágább vs olcsóbb ecsetekről? Megéri befektetni minőségibb darabokra szerintetek?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. *.* nekem az ecsetkészleteim mind ebay-esek, illetve no-name márkájúak, 3 db eredeti RT ecsetem van csak. egyenlőre úgy vagyok velük, mint régebben Te, minőségileg, és persze ár/érték arányban verhetetlenek és tökéletesek. de biztos vagyok benne, ha én is kipróbálnék egy eredeti szettet, megváltozna a véleményem. a szemre való Zoeva szett nekem is megvan (ebay), és ezt az arcra valót is nézegettem ott. amúgy meglepő, de régebben a Jessup csak ebay-en volt fellelhető, aztán néhány éve a magyar webshopokra is megérkezett háromszoros áron. :D és döbbenet, de egyszer a pinkpandáról akciósan rendelt jessup szettem darabjai kb. 1 év alatt szépen leamortizálódtak (eltört nyelek, kihulló szálak, lekopott feliratok a nyelekről ), míg az ebay-es jessup-ok bírják, semmi kopás, seeeemmi.. :D a beauty bay-en mindig szemezgetek a Spectrum ecsetekkel, de az is kicsit sigma árkategória szerintem. biztos vagyok benne, ha elkezdenék márkás szettekre váltani, kezdetben a Zoeva és Morphe házak tájékán nézelődök majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tényleg így van. Ameddig az ember Ebay-es ecseteket használ, addig azt mondja, hogy jók. (Persze ár-érték arányban tényleg jók.) De aztán kipróbálod az eredetit és látod, hogy teljesen máshogy veszi fel a festéket, teljesen máshogy lehet eldolgozni.
      Ez a Jessup-os dolog érdekes :D Nekem a Makeup Plázáról vannak Jessup ecseteim, szerencsére eddig nem történt velük semmi :)
      Remélem egyszer neked is a birtokodban lesznek az eredetiek :)

      Törlés
  2. szia. én nemrég rendeltem zoeva ecseteket (eredetit, cultbeautyról), eddig a jessup márka ecseteit használtam (arcra pinkpandáról éss szemre ebay-ről) és nagyon szerettem őket. De gondoltam ki kéne próbálni valami minőségibb vonalat, így rendeltem egy 15db-os zoeva készletet és megbántam.... első mosás után 4-5 szál kiáll.... a jessupnál ilyet nem tapasztaltam. Valamint ha a púderecsetet ütögető mozdulatokkal használom, enyhén szúr.... Ez normális? Mi lehet a gond? :( npénzkidobásnak érzem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú hát sajnálom, hogy nem jöttek be :( Én ennél a készletnél nem tapasztaltam szerencsére sem szőrhullást sem pedig szúrást :O

      Törlés
  3. annyit még kifelejtettem, ugyan nem az ecsetekkel kapcsolatos, hanem a Beauty Bay-jel, csak mert láttam, hogy rendeltél már onnan korábban is. Mennyi idő alatt érkezett meg a csomag? én dec 27.-én rendeltem tőlük először, és azóta semmi, és eléggé zavar, mert 15 ezer Ft-om lóg a levegőben (morphe x jaclyn paletta). :( írtam nekik mail-t, de egyenlőre semmi válasz. A postát is felhívtam már, de ott sincs még a csomagom. És eddig mindenhol azt olvastam, láttam, hogy 1 hét alatt meg is érkeztek a csomagok... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 hét alatt nekem soha nem érkezett meg onnan csomagom :( Minimum 2 hét mindig kellett nekem. Viszont december 27 óta annyi is eltelt már, még ha a két ünnep közötti időszakot nem is számoljuk. Őszintén, nem tudom mit tanácsoljak neked, mert ha a posta nem tudja hol van, ők pedig nem válaszolnak az e-mailre, akkor ... nem tudsz mást tenni. Remélem mihamarabb kézhez kapod azért :)

      Törlés