Kathleen Lights × Colourpop | Dream team lip bundle

by - január 21, 2018

Kétségtelen, hogy a folyékony rúzsok a fénykorukat élik az utóbbi 1-2 évben, aminek -kár is tagadni- én rendkívül örülök, hiszen ha az ajkaim pingálásáról van szó, ezek a kedvenc termékeim. Hogy miért? Mert nekem fontos az, hogy egy ajakra szánt termék tartós legyen, ne kelljen folyton igazgatni, ne mozduljon el az ajkaim vonalán kívülre valamint a kényelem sem egy utolsó szempont. Mivel ezeket a tulajdonságokat a Colourpop márka háza táján én megtaláltam, ezért mindig kíváncsian várom az újonnan megjelenő árnyalatokat. A mai bejegyzésben is épp egy új lip trióval, Kathleen Lights Dream team szettjével ismerkedhettek meg.

Bár a színek külön külön is megrendelhetők, én szettben rendeltem őket ITT, mert mindhárom szín megfogott, ráadásul így lányegesen jobban jöttem ki, pláne, hogy még jelenleg is akciós. 

 
A szett 2 db Ultra Satin lip és 1 db Ultra Gloss lip-ből áll. Bevallom, utóbbitól, ami egy klasszikus szájfény kicsit tartottam, mert nem vagyok az a nagy szájfény "fogyasztó". Nem szeretem ha valami ragad, nincs kellő mennyiségű színe, így ritkán nyúlok azért a pár darabért, ami mégis van itthon. Ez viszont egy kellemes nude árnyalatnak tűnt, amit előszeretettel viselek az ajkaimon.

 

Az ultra satin családról amit alapvetően tudnotok kell, hogy annak ellenére, hogy folyékony rúzsok, nagyon kellemes viselet az ajkakon, mert nem szárat, nem ül bele az ajak apró barázdáiba és ráncaiba. Bár "nem köt meg", de több órán keresztül szépen mutat az ajkakon, nem morzsolódik, pereg, és nem kenődik el, bár azt mindenképp tartsátok szem előtt, hogy nem csókállók, emiatt valamennyire fognak ha pohárral vagy bármi mással érintkeznek. Viszont nem tűnnek el azonnal, enni és inni is bátran lehet velük, bár étkezés után érdemes kicsit korrigálni őket. Ezek a tulajdonságok érvényesek a jelen szett Ultra satin darabjaira is. A poszt aljár a szúrtam be nektek szokás szerint fotókat használat közben, így fogjátok látni, hogy mit is jelent pontosan ez a finish. 

 

A termékek aplikátora nagyon apró, így mondhatnám azt, hogy nagyon könnyen lehet vele egészen precízen is dolgozni, ám a kollekció darabjai esetében azt vettem észre, hogy különösen a narancsos-piros árnyalatnál túl hosszú "szőrök" vannak elhelyezve rajta, emiatt óvatosan kell vele bánni, nehogy emiatt kicsit egyenetlen legyen az ajkunk körvonala. Ez főként a pirosas árnyalat esetében probléma, mert egy eléggé intenzív színről beszélünk. Természetesen abszolút használható, nem okoz különösebb problémát, de én ezen egy picit módosítanék, ha tehetném.


 



A kezemre is készítettem nektek színmintákat. No hát az a helyzet, hogy mikor én ezt el szerettem volna távolítani, akkor a pirosas árnyalat olyannyira ragaszkodott a bőrömhöz, hogy 24 óra elteltével is látszott, tehát sikeresen megfogta a bőrt is. Az ajkakon szerencsére nem viselkedik így, ha bevetem az olajos lemosót, akkor maradéktalanul eltávolítható mindhárom árnyalat.

 

 

 



Rever

A kollekció talán legkülönlegesebb árnyalata, mely egyben a legvadabb is. Mivel ez a klasszikus narancsos piros, ezért az kétségtelen, hogy a fogakat nem éppen fehéríti, de abszolút nem vészes. Viszont aki különösen figyel az ilyesmire, annak jó lehet tudnia erről. (Egyébként már ezer éve keresek egy ugyanilyen színű körömlakkot is. Segítsetek, tudtok valamilyen márkánál ilyet?) Szóval a szín vad, talán nem is áll jól mindenkinek. Mind ahogyan azt a mellékelt ábra is mutatja, nagyon meg kell gondolni, hogy milyen szemsmink készül hozzá, mert én amihez a fotón felkentem, na ahhoz nem áll jól szerintem. Leginkább meleg nyári napokon egy szép kis cicás fekete tusvonallal tudnám elképzelni. Nekem abszolút komfortzónámon kívül esik ez az árnyalat egyébként, nem is feltétlenül tudom eldönteni, hogy jól áll e, de majd igyekszem azért ha jó idő lesz néhányszor felkenni, hogy szokjam magamon. Egyébként nagyon szépen befedi az ajkakat, nem kell félnetek tőle, hogy foltos vagy csúnya lesz a végeredmény. 

 

 

 

 

Dreamy

Szintén egy Ultra Satin folyékony rúzs, ami nekem leginkább azért jelentett meglepetést mikor kibontottam, mert a fotókon, amiket találtam róla, azon sokkal barnásabb nude színnek tűnt. Ezzel ellentétben ez egy narancsos-téglás árnyalat, amit én már natúrnak vagy nude-nak semmiképp sem mondanék. Ennek ellenére abszolút megszerettem, mert ilyen árnyalatom még soha nem volt. Amit különösképp szeretek benne, hogy rendkívül jól kombinálható a melegebb tónusú szemsminkekkel, melyekből mostanság rengeteget készítek. :) 

 


 

 

Moon child

Végül, de nem utolsó sorban, a kollekcióba bekerült még egy nude szájfény is. No ennél a terméknél szeretnék egy kicsit elidőzni, mert eddig sosem próbáltam még a márkától szájfényt, ráadásul nincs is különösebben nagy felhajtás körülöttük, alig hallani róluk valamit. Hát lányok, ez a szájfény nem kispályás, ezt meg kell hagyni. Annak ellenére, hogy nincs hulla színe a számnak, mégis szájfényhez képest tökéletesen beszínezte az ajkaimat. Nem az a szokásos, csak fényt ad és csillámokat, hanem ez bizony látszik rendesen. Képzeljétek el, milyen intenzitásuk lehet a durvább színeknek, ha már ez a szolid szín is ennyire intenzív és látható. ( Bár hozzáteszem, szájfényből sosem szerettem a sötét vagy igazán feltűnő darabokat, hiszen ezeknél a színeknél fontos a precizitás, az ajkak vonalának megtartása, és ezt egy szájfény szerintem nem tudja hozni. ) Mindamellett pedig, hogy a szín ennyire jól pigmentált és telitalálat, amellett még rendkívül jó érzés viselni. Nem ragad, nem gyűlik össze a ráncokban. Egy szóval szuper kényelmes. 


Összegezve talán annyit szeretnék nektek megjegyezni, hogy nem is gondoltam volna, hogy a kollekció kedvenc darabja a szájfény lesz, de bizony így lett, kár is ezt tagadni. Azt hiszem ez a termék egy kicsit ráébresztett arra, hogy nem lenne néha rossz szájfényeket viselni, illetve arra is, hogy a Colourpop márkától nem csak folyékony rúzsokat, de bizony szájfényeket is kell még rendelnem. Egyébként szerintem akihez közel állnak a szett színei, annak nem lesz kivetnivalója a termékekkel, bátran ajánlom őket. :) 

Nektek melyik árnyalat tetszik a legjobban? És rajtam melyik áll jól a leginkább? :)

You May Also Like

0 megjegyzés