Colourpop | Golden state of mind paletta

by - február 02, 2018

Az ember lánya mindig örül neki, hogyha a rendelése mellé ajándékot kap, még akkor is ha ez csak egy minta. Én a legutóbbi Colourpop rendelésemnél egy csodaszép 15 színt tartalmazó palettát kaptam, amelyet nagy izgalommal vetettem tesztelés alá, hiszen az előzetesen olvasott információk erről a darabról nem voltam túl meggyőzők. Volt, aki úgy vélte, ez egy jó minőségű, használható paletta, de akadtak szép számmal olyan információmorzsák is, melyek szerint használhatatlan. Nos, én ennek tudatában belevetettem magam először a színminták, majd a sminkek gyártásába a szóban forgó termékkel. Hogy én miket tapasztaltam? A bejegyzésből mindenre fény derül.


A csomagolást talán már nem kell nagyon bemutatni, mert most már szokásosnak mondható CP papír csomagolás, amely mágnessel záródik, tükröt pedig nem tartalmaz. Utazni nem tudom mennyire mernék ezzel a kialakítással, nem érzem a legbiztonságosabbnak, de a mindennapi használathoz tökéletes. ( Mondjuk azért ez a paletta nem kifejezetten mindennapi használatra lett összeállítva, hiszen a színek nem éppen mindennapiak, de erről majd később. )

 


A paletta szín-összeállításáról tudnotok kell, hogy ez aztán nem az a klasszikusnak mondható darab, ami tartalmaz világosabb kiemelő, és sötétebb mélyítő színeket, valamint fényes és matt finist. Ez a paletta az a paletta, amely csak és kizárólag fényes és csillámos árnyalatokkal van telepakolva, ráadásul ezek mindegyike inkább világos. Így önmagában egy igazán szép smink nem készíthető vele, hiszen nekem egy szemsmink elkészítéséhez minimum 1 matt árnyalatra szükségem van egy fényes szín mellett. Tehát azt be kell látni, hogy nem a kezdő sminkes neszesszer alapdarabja, viszont ha van mivel kombinálni a paletta színeit, akkor meglepően különleges sminkek készíthetők vele.


És hogy miért mondom, hogy meglepően? Nos az a helyzet, hogy én mikor először a kezembe vettem a palettát, nem voltam elragadtatva. Első pillantásra valahogy az árnyalatok nem tűntek kicsit sem különlegesnek, és igazán nem is tetszettek. Aztán mikor belenyúlkáltam kicsit az ujjammal a színekbe, akkor egy elképesztően darabos, már-már érdes, göcsörtös felülettel találtam szembe magam. Mondanom sem kell, hogy mennyire el voltam keseredve. Csalódott voltam. Majd jött az információ és a megvilágosodás, miszerint ezt a palettát nedves ecsettel és/vagy ujjal érdemes illetve ajánlott használni. Ez volt az utolsó esélye a palettának, mert különben eladásra került volna. No de ekkor történt a csoda. Nem túlzás, szó szerint csoda. A kis pan-ekben található színek a nedvesség hatására, puhává, selymessé, kissé krémszerűvé váltak, és olyan hihetetlen pigmentációval és fémes finissel találtam magam szembe, amit hirtelen még én magam sem hittem el.


Ekkor olyan izgatott lettem, hogy gyorsan felhúzogattam az összes színt a kezemre, hogy meglássam, milyen rejtett szépségeket rejt a paletta. Most pedig azt hiszem következzenek ezek a színminták, mert szeretném, ha mihamarabb meglátnátok, hogy bizony 1-1 árnyalat nem is annyira uncsi és csúnyácska, mint amilyennek elsőnek tűnik. Volt amelyikről ilyenkor derült ki, hogy duókróm, vagy éppen felkenve teljesen más szín tárult a szemem elé, mint a palettában.  ( A színminták alapra, egyetlen húzással készültek. )




Golden egg: Fényes rosegold árnyalat, talán az egyik kedvencem a palettából. Mind az összes árnyalatot, így ezt is mozgó szemhéjra szoktam használni.
Pay the piper: Klasszikus, hideg fényű ezüst, nagyon visszafogott kék beütéssel.
GRLFRND: A palettában egy teljesen unalmas fényes fehérnek tűnő szín, amely felvíve duókrómmá változik. Csodaszép hideg rózsaszín fénye lesz. Ennek az árnyalatnak a pigmentáltsága viszont kissé elmarad a többitől. (Highlighternek sem utolsó.)
Zero clue: Kissé sárgás, narancsos arany szín. Nem feltétlenül a legnagyobb kedvencem, talán ezt a színt tudom magamon a legkevésbé elképzelni.
Watch out: Nagyon világos, visszafogott pezsgő árnyalat. Egyszerűen csodaszép.



A palettában a kedvenc söröm egyértelműen ez, a középső.
Drizzle: Visszafogott barackos rózsaszín, a palettára jellemző fényességnél egy picit tompább, visszafogottam, finomabb fényű.
Uptight: Egy nagyon különleges, egyedi árnyalat. Sok más árnyalathoz hasonlóan, a palettában ez sem tűnik túlságosan szépnek. Felkenve viszont egy nagyon szépen pigmentált korall, arany fénnyel.
Can't stop: A palettában sokkal inkább szürkés barnának tűnő árnyalat használat közben egy igazán gyönyörű drappos, pezsgős árnyalattá változik. A fénye és a fémessége páratlan. Egyszerűen tökéletes.
Sparkler: Fényes bronzos szín. Szépen pigmentált, de nem egy pótolhatatlan, különleges árnyalat semmiképp sem.
Unsupervised: A cant't stop árnyalatnál egy sokkal melegebb pezsgős drapp, picit visszafogottabb fénnyel.



Lust in time: Visszafogottam fémes finissel rendelkező csokoládébarna. Tökéletes lehet egy visszafogottabb füstös smink elkészítéséhez.
Mind tricks: Szintén visszafogottabb fényű, fémes taupe. Picit barnás, picit szürkés, picit lilás. Matt mályvával a mélyítővonalban kiegészítve valami csodálatosan mutat.
Wing woman: Klasszikus barnás bronz, amely remekül feldob egy igazán őszies, meleg sminket. A fémessége pedig valami elképesztő.
Heads of tales: Egy enyhén lilás tónusú burgundy, ami nem kicsit emlékeztet engem a Zoeva Cocoa Blend palettában található hasonló árnyalatra.
Tinker time: Számomra teljesen unalmas, fakó, élettelen barna. Nem igazán nyúlok érte.



Hát most mondjátok, hogy nincsenek szép színek a palettában. Mikor minden szín felkerült a kezemre, egyértelművé vált, hogy ettől a palettától nem tudok és nem is akarok megszabadulni. Szeretném, ha a kollekcióm részét képezné, még akkor is, ha vannak olyan árnyalatok, amelyeket inkább alkalmakra tudok elképzelni. ( A fenti 2 képen látható színeket csupán azért fotóztam újra, hogy láthassátok őket picit közelebbről, illetve, hogy megcsodálhassátok azt a csodálatos fényt, amivel a színek rendelkeznek.



Természetesen, mint ahogy mindig, így most sem maradhatott el egy, a palettával készített smink, hogy lássátok, hogyan is mutat élesben. Annyit jelen esetben csalnom kellett, hogy a CO - Yes, please palettájának matt barnáival ki kellett egészítenem az egyébként elképesztően vibráló, és tekintetet vonzó világos árnyalatot, ami már természetesen a szóban forgó Golden state of mind darabból került ki.







Összességében mit is mondhatnék? Nem egy megszokott paletta, az tuti, és bizony le merem fogadni, hogy elég megosztó is. Lesz, akinek nagyon be fognak jönni ezek a cseppet sem hétköznapi színek, amelyek ráadásul már messziről fénylenek, sőt, ha erős lámpafény vetődik rájuk, némelyikük még nagyon minimálisan csillog is. Én viszont rendkívül megszerettem, pontosan azért, mert ehhez fogható még nincs a készletemben. Nem szokványos, nem unalmas, a minősége pedig nedvesen egyszerűen lenyűgöző.  

Nektek mi a véleményetek erről a palettáról ?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Hű de gyönyörű az Uptight *-* És szuper a smink, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Valami elképesztően klassz. Ritka az ilyesmi szín, bármelyik palettára is gondolok. Köszi ☺ Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Nekem még a teszted elolvasása előtt is az volt a benyomásom - képek alapján -, hogy igazán különleges színek vannak ebben a palettában. Lehet én vagyok furán összerakva, de nekem az összhatás nagyon kellemes volt, ízlésesen vannak benne összeválogatva a színek. Örülök, hogy végül sikerült előhozni belőle a csodás árnyalatokat, szerintem gyönyörű a paletta, a sminked is nagyon csinos, a kedvenc sorom pedig az utolsó, főleg a Mind Tricks.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ránézésre valóban egy kellemes paletta, de úgy éreztem, hogy nem lesz túlzottan kiemelkedő, olyan átlagosnak láttam. De szerencsére beigazolódott, hogy ennél sokkal többről van szó, ha az ember nedvesen használja őket :)

      Törlés
  3. Ez szerintem egy nagyon szépen összerakott paletta, bár a Colourpop palettái általában ilyenek. Ennek ellenére, így hogy vizesen kell vagy inkább érdemes használni a színeket, nekem nem lenne praktikus. Viszont van helyette kb 3 másik a márka kínálatából, amit be akarok szerezni. :D
    A smink csodaszép lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Az a helyzet, hogy nekem ez a nedves használat nem okoz gondot, mert az utóbbi 1 évben körülbelül az összes palettám fényes, fémes árnyalatait így használom. Persze ehhez kicsit hozzá kell szokni, elsőként talán kicsit macerásnak tűnhet. Mindenesetre van miből válogatni bőven, ha a márka palettáiról van szó :)

      Törlés