Morphe | The Jaclyn Hill paletta

by - április 01, 2018

Bizonyára nem az én blogom az, ahonnan elsőként értesültök a Morphe és Jaclyn Hill kollaborációjából megszületett palettáról, hiszen már szerintem lassan fél éve rendelhető a Beautybay oldaláról. Viszont még mindig azt érzem, hogy szükség van arra, hogy lássatok lehetőleg élethű, nem eltorzított fotókat a szóban forgó palettáról. Hogy miért? Na erre azonnal ki is térek. 😊

Kezdem a történetet az elején. Mikor a paletta Amerikában a piacra került, és hirtelen elárasztotta az egész amcsi Youtube társadalmat, egyszerűen nem értettem, hogy mi ez a felhajtás. Hiába láttam több videót, többek között magának Jaclyn Hill-nek a bemutatóját is, egyszerűen nem voltam elragadtatva. Nem mondom, hogy csúnyának láttam, de egyértelműen a "semmi extra" kategóriába soroltam. A színeket nagyon hasonlónak ítéltem meg. Egyszerűen nem fogott meg.

 
Ráadásul tudnotok kell, hogy bár a többi Morphe palettához hasonlóan ez is 35 árnyalatot tartalmaz, ennek ellenére lényegesen drágább. Míg bármely másik ugyanennyi színt tartalmazó paletta 26 euró, addig a Jaclyn névjelzéssel ellátott példány 42 euró. Ez azért eléggé szíven ütött. Ismerem a Morphe paletták minőségét, és abszolút jónak tartom őket, de éppen azért ajánlgattam őket nektek is, mert nagyon megérték azt a kb 8000 Ft-os árat. Jogosan kérdezhetitek, hogy ha ennyire uncsinak és túlárazottnak tartottam az elején, akkor most mégis miért tartom a kezemben?


Nem, nem vagyok Jaclyn Hill fan, nekem kicsit túúúl sok. Ennek ellenére viszont nem kérdőjelezem meg egy pillanatig sem a tehetségét és a sminkelés iránti szeretetét. Tehát kicsit sem a hölgyike iránti elfogultságom, sokkal inkább az internetet egyre inkább elárasztó kép és videó mennyiség volt az, ami végül a kosaramba "kényszerítette" ezt a palettát. Annyian áradoztak róla, hogy valahogy kezdett engem is egyre jobban érdekelni. (Félelmetes a social médiának a húzóereje!) Talán január vége, február eleje lehetett amikor beadtam a derekam és a Beautybay oldaláról megrendeltem.

 
1 hét alatt meg is érkezett hozzám, és azóta más palettához nem nyúltam. Szinte minden nap használatba veszem, így már elég jól kiismertem ahhoz, hogy végre beszámolhassak nektek is róla. Az első félelmem a csomagolás volt, mert több helyen olvastam, hogy mennyire kényes, milyen hamar "koszos" lesz. Szerencsére én ezt eddig nem tapasztaltam, szerintem közel sem annyira vészes, mint ahogy azt sok helyről hallani. Nekem ennél ezerszer kényesebb csomagolású palettáim és sminktermékeim is vannak. Egyébként ezen felül amit érdemes tudni, hogy egy masszív kartonból készült paletta, amely mágnessel záródik. Nem mondom gagyinak, de azért utazáshoz nem ezt vinném magammal.

 
Na és lányok, most álljatok meg egy pillanatra, és nézzétek meg ezt a képet, a palettának minden egyes árnyalatát. Ez tárul elétek, mikor először a kezetekben fogjátok. (Na persze másodszorra és sokadszorra sem változik meg. 😆) Bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nem tudtam nektek lefotózni érintetlenül, de remélem nem bántja nagyon a szemeteket. Szóval én mikor először élőben megláttam, elállt a szavam. Lehet, hogy az én monitorommal van baj, vagy nem megfelelő videókat néztem, de nekem egyszerűen nem jöttek át ennyire, hogy ilyen varázslatos színekkel van telepakolva ez a paletta. Most már értem, miért van ezért mindenki ennyire oda.

 
Igyekeztem minden fotózási tehetségemet bevetni annak érdekében, hogy nektek is élethű képekkel tudjak szolgálni. Annyi biztos, hogy aki nincs oda a meleg színekért, vagy egyszerűen csak nem állnak jól neki, annak kár is próbálkozni ezzel a csodával, mert nem fogja szeretni. A 35 szín kivétel nélkül meleg tónusú. Ennek persze én kifejezetten örülök, hiszen nekem a bőrtónusom sárgás, amihez nagyon jól passzolnak az ilyesmi árnyalatok.

 
Olyan szempontból tehát, hogy csak meleg tónusokkal találkozunk benne, valóban egyhangú. Ezt leszámítva viszont kicsit sem. Körülbelül fele-fele arányban találhatók benne matt és fényes árnyalatok, valamint a színválaszték sem mondható egysíkúnak. A sárgás, drappos, rózsaszínes, narancsos, burgundis, vöröses, türkizes, kékes, barnás, zöldes, bronzos, aranyos színek mind mind megtalálhatók benne. Sminkeket tehát lehet vele készíteni dögivel. Hetekig jártam úgy munkába, hogy minden egyes nap más sminkem volt úgy, hogy csak és kizárólag ennek a palettának a színeit használtam.

 
Remélem nem bánjátok, hogy lőttem sok-sok fotót a bejegyzéshez, de egyszerűen nem tudtam nem lefotózgatni szinte egyesével a különlegesebb árnyalatokat, amelyeket nektek is kell látnotok, egészen közelről is. Egyébként tudjátok mi az érdekes? Említettem, hogy rendelkezem ezen kívül Morphe szemhéjpúder palettával, de ha annak a minőségét és pigmentáltságát összehasonlítom ezzel, akkor bizony a Jaclyn darab messze veri  azt. Nem tudom ennek mi lehet az oka, de a színek még inkább krémesek, fémesek, pigmentáltak. Egyszerűen hihetetlen. Nem Anastasia Beverly Hills, de én nagyon közelinek érzem hozzá. A színek nem porolnak, nem peregnek, a fényes színek pedig krémesek és puhák mint a vaj.

 
 Soronként elkészültek természetesen a színminták is, hiszen sokszor a pan-ben egy átlagosnak tűnő szín bőrre felkerülve "kivirágzik", és teljesen más arcát mutatja. Ha nem haragszotok, akkor egyesével nem írnék színjellemzéseket, de néhol szeretnék egy-két kommentárt fűzni az egyes színekhez. (A swatch-ok egyébként alapra készültek, egyetlen húzással.)

 

 Az első sor a visszafogott árnyalatoké, ez kétségtelen. Itt tűnik fel leginkább az az egyetlen dolog, amibe bele lehet kötni. Az első és a második szín tulajdonképpen megegyezik egymással, bár nyilván nem száz százalékban, de én nem érzem szükségét mindkét tört fehér, fényes színnek. Ugyanúgy ahogy a 3.-4. szín esetében is hanyagoltam volna az egyiket. Megjegyzem, imádok őket a mélyítővonalba első színként, de szinte azonos két árnyalatra ebben az esetben sincs szükség. És itt ki is fújt a hasonló színek felsorolása, de ha tovább görgettek, ti is látjátok majd mennyi különböző barna meg vörös, meg mindenféle földi jó rejlik itt. Azért vessetek egy-két pillantást azokra a rózsaszínekre! Hát most mondjátok, hogy nem szépek!

 

A második sor a tökéletes ősz. Minden van itt, ami egy igazán szép őszi sminkhez nélkülözhetetlen. Matt mustár, "kaki" barna, narancsosan izzó vörös, metálos narancsos burgundi és óarany. Elképesztő.

 

A 3. sor ad helyet az igazi vöröseknek. Tudom többen félnek az ilyesmi perzselő színektől, pedig higgyétek el, hogy nem kell. A kék szemhez kifejezetten tudom őket ajánlani, de a barna szemeket is gyönyörűen kiemelik. Illetve ha nem szeretnék nagyon drámai hatást elérni, akkor a mélyítővonalban, vagy a külső V-ben alkalmazom csak. 

 

No, hát a negyedik sorban már találni 1-2 igazán különleges, dögös, a legkevésbé sem visszafogott árnyalatot. Bár alapvetően a hétköznapokon én nem hordok ilyesmi színeket, mint például ez a lila vagy a kék, azt el tudom képzelni, hogy valamilyen eseményre, buliba, egy füstös, merész sminkbe belecsempésszem őket. El tudjátok képzelni azt a lilát még egy kis feketével, matt mályva színnel a széleken? Én abszolút. De azért ezek mellett a meleg csoki barnák mellett sem szabad elmenni szó nélkül, amelyeket fantasztikusan fel lehet dobni például balról a 4. aranyos-bronzos árnyalattal.


Az utolsó, 5. sorban kétségtelenül az utolsó előtti, egészen sötét barna az egyik kedvencem. Talán nem tűnik annyira különleges színnek, mint például az elképesztő módon vibráló türkiz, de egy hétköznapi sminket egyszerűen annyira gyönyörűen mélyít és kiemel, különösen a külső V-ben illetve a szempillatövekben, hogy az hihetetlen. A türkiz bevallom az én ízlésemnek már kicsit túl merész, de a mellette található gyönyörű méregzöldek, abszolút hordhatók. Az ezekkel készült sminkről tovább görgetve láttok is majd néhány fotót.


Most, hogy megmutattam nektek, hogy hogy működnek a színek az alkaromra felhúzva, jöjjön 2 smink is, amelyet a paletta színeivel készítettem el.


Az első egy, a zöld árnyalatokat tartalmazó, szülinapomra készült smink lenne. Itt bevetettem a fényes és a matt méregzöld színt is, majd az éleket egy narancsos barna, és egy klasszikusabb csoki barna színnel satíroztam el. Bár nem vagyok egy nagy zöld rajongó, ezt a párost mégis szívesen viseltem.

 

A másik fotózott smink pedig talán egy kicsit ősziesre sikerült, de az utóbbi 1 évben rendkívül megkedveltem a burgundis, narancsos, vöröses árnyalatokat, így gondoltam mutatok nektek egy ilyet is. Ezek a képek talán annyira nem adják jól vissza a valóságot, hiszen élesben még inkább vibrált és izzott a szín.




Az pedig, hogy a smink meddig marad ennyire élénk, és mikor kezd el megmozdulni, az legfőképp a megfelelő, jó minőségű szemhéjalapon múlik. Én mint minden sminkemet, így ezt is a Milani szemhéjbázisára vittem fel, ami kétségtelenül a legjobb azok közül, amit eddig próbáltam.

 

 

 
Hú, félve pillantok az órára, hogy mióta pötyögök itt. Remélem nem bánjátok a képekkel talán túlságosan is telerakott posztot, és a rengeteg szöveget. Remélem sikerült átadnom nektek a paletta minden szépségét és jóságát. Összegzést nem írok, minek is írnék. Felesleges. A képek úgy érzem magukért beszélnek. 🙂

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. hjajjjjjj 💕 akkora szívfájdalmam ez a paletta. december 27-én rendeltem amolyan kariaji tőlem magamnak címszó alatt. azóta sem érkezett meg. :( a pénzt visszakaptam meg ilyenek, tehát nem károsultam, de én a palettát akartam volna. :D szerintem ellopták amúgy valahol útközben.... írtam a BB-nek, hogy mi van, ha legközelebb is rendelek és nem ér ide? mert nyomonkövetős szám nuku..... a Cult beauty-ról reneltem kb. 2 éve a 35W palettámat, ott nyomon is tudtam követni, illetve kb. 2 hét után meg is jött.. de ott nincs a JH paletta.... nem mertem rögtön újra rendelni, én kicsit tartok most a beauty bay-től, de ahogy szoktam olvasni a tapasztalatokat, kb. én voltam az egyetlen, aki így járt. :DD annnyira csodálatos ez a paletta!! 💕 jelenleg csömöröm van a meleg szín palettákból, de ez az új mániám, és a JH-t is abszolút kihasználhatónak érzem.... talán egyszer az enyém lesz. gyönyörű sminkeket csináltál vele, annyira ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát mostanában 1-2 csajszitól hallottam, hogy voltak gondok a Beautybay-es szállítással, nem érkezett meg a csomag. Nekem eddig nem volt soha náluk problémám, de hát ez ugye nem jelent semmit. Remélem azért egyszer sikerül majd beszerezned, mert tényleg egy csoda. :)Annak pedig nagyon örülök, hogy tetszenek a sminkek :)

      Törlés
    2. Rendeld meg a Morphe európai webshopjából! :) Ott picit olcsóbb is, és gond nélkül ideér :)

      Törlés
  2. Egyszerűen gyönyörű ez a paletta és a sminkek is, amiket velük készítettél. Tele van csodálatos színekkel, amik szinte minden évszakban megállnák a helyüket!! Már én is szemeztem vele, elragadó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek a sminkek :) A paletta pedig szerintem egyszerűen kihagyhatatlan :D

      Törlés
  3. Gyönyörűek ezek a színek, és a sminkek is, amiket készítettél, de nálam sajnos jelenleg palettastop van. :/ Rengeteget felhalmoztam belőlük az elmúlt évek során, de mindössze kb. 20-30%-át használom el a birtokomban lévő színeknek, ezért mostanában csak egy-egy gyakra(bba)n fogyó nude utántöltő színt szoktam venni a MAC-től, és ennyi.
    A posztod egyébként nagyon részletes és szemléletes, még úgy is szívesen olvastam, hogy előre tudtam, hogy ezt a palettát biztosan nem fogom megvenni. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett a bejegyzés illetve a sminkek is :) Abszolút megértelek egyébként, hogy stopot tartasz. Én ha megjelenik egy új paletta, amit nagyon szeretnék, akkor az első dolgom átnézni azokat, amik jelenleg a készletemben vannak, és megpróbálok közülük olyat vagy olyanokat eladni, amiket egyébként sem használok már. Így most jelenleg egy ésszerűnek ugyan nem mondható, de legalább nem túlontúl eltúlzott készletem van :D

      Törlés