MAC Mini Traditional rúzs

by - június 28, 2018



Hú, jó régen írtam nektek, igaz? Mi tagadás, elég sok mindent történt és történik velem, amik eléggé felforgatták a szokásos napi rutinomat. Na meg azt hiszem egy kis pihenésre is szükségem volt. Többötöknek ígértem különböző felületeken, hogy nem fogok véglegesen eltűnni, hiszen annak ellenére, hogy ti most nem láttatok egy ideje, az nem azt jelenti, hogy megszűnt volna az érdeklődésem ( Érdeklődés? Ez kicsit finom kifejezés ugye? Inkább rajongás! 🙂 ) a sminkelés, szépségápolás iránt. Az igaz, hogy a körmeimre mostanában nincs annyi időm meg türelmem, így már jó ideje nem festettem mintát. Talán már nem is menne. Bár biciklizni sem lehet elfelejteni, így lehet ezt sem. Na de be is fejeztem. Másnál sem szeretem a hosszú mondatokon keresztül történő sajnálkozást, eltűnés történeteket. Hiszen ti sem miattam vagytok itt, hanem azok miatt a bejegyzések miatt, amik információkhoz juttatnak benneteket egy-egy termékkel kapcsolatban. Ezért most ott folytatom, ahol áprilisban abbahagytam, mégpedig egy jó kis termékteszttel. 



Talán már ti is éreztétek azt, amit a mai bejegyzéssel és termékkel kapcsolatban gondolok. Biztosan hallottátok már tőlem, hogy nem vagyok egy nagy MAC-girl, ezért nincs tele a sminkes szekrényem a méregdrága, sokszor túlárazott termékeikkel. Ennek ellenére egy-két ikonikus termékükre bizony én is elcsábultam az utóbbi évben. (Rettenetes, hogy milyen nagy hatással van a fogyasztásra a social media.) Ezek közül aztán volt olyan, ami tényleg szuper volt, illetve még mindig az, de olyan is akadt közöttük, amit megbántam, sőt már túl is adtam rajta. 


Soha nem voltam nagy rúzsos, főleg ha a klasszikus értelemben vett rúzsokra gondolunk. Sokkal inkább preferálom a folyékony rúzsokat, de ezt már biztosan tudjátok. Persze azok között is vannak szörnyű, használhatatlan darabok, viszont ha végre sikerül rátalálni a tökéletes példányra, akkor az bizony lerobbanthatatlan, nem kell fél óránként javítgatni, és csodás intenzív árnyalatokban kapható, melyekből nem kell ötvenezer réteg, hogy egyenletes, teljes fedést elérjünk. (Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ezek között is vannak olyanok, amelyek ilyesmire nem képesek.) Viszont egy klasszikus rúzstól sosem lehetett elvárni, hogy hosszú órákon keresztül tartsanak, ne kenődjenek el. Legalábbis rajtam ezek sosem voltak tartósak, a szám vonalán kívülre másztak rendszeresen. Így nagy összegeket nem is szerettem rájuk sosem áldozni. És bár a MAC klasszikus rúzsait elég sokan dicsérték, nem mertem bevállalni őket 6100 Ft-ért. Meg különben is, 6100 Ft? Sok! No de most, hogy megjelentek a márka mini kiszerelésű rúzsai (meg egyéb más termékei), úgy voltam vele, hogy ha már ennyien ódákat zengnek róluk, akkor talán érdemes lehet nekem is kipróbálni őket, bár őszintén szólva én még hagyományos rúzsra soha nem mondtam tiszta szívből, hogy szeretem, ezért most sem reménykedtem elsöprő sikerben. De ez esetben most nem kellett csalódnom. (Na már megint sikerült lelőnöm a poént a legelején.)


A csomagolásról annyit kell tudnotok, hogy ugyanolyan, mint a teljes kiszereléseké, csak cuki mini. Első pillantásra meg is ijedtem kicsit, hogy meddig lesz ez elég, mert hogy egyébként 1,8 gramm, a teljes pedig 3g. Itt térnék ki gyorsan az árra, mert nem teljesen értem, hogy az hogyan lehetséges, hogy a mini kiszerelés jobban megéri, mint a teljes. (Mini: 2900 Ft, Teljes: 6100 Ft) Mindenesetre egy masszív, jól záródó matt fekete csomagolás, csak úgy mint a nagytesók. Semmi csicsa, nincs mi lekopjon róla az idő elteltével. Rendszeresen a táskámban hordom magammal egyébként, de nem kell félnem attól, hogy valami történik vele. 


Első körben az árnyalatválasztásnál eléggé biztonsági játékos voltam. Meg úgy egyébként is a hétköznapokon az esetek 90%-ában természetesebb színű ajkakkal flangálok, ritkán hordok erőteljesebb pinket, pirosat például meg aztán még ritkábban. Ezért most is egy számomra komfortos szín, a Velvet Teddy lett az enyém, ami egyébként egy nagyon ikonikus árnyalat. Mivel nem én jártam az üzletben, hanem egy nagyon kedves csajszi, ezért kicsit zsákbamacska volt, hogy vajon hogyan áll, meg hogy egészen pontosan milyen lesz élőben. Gondolom nektek sem kell bemutatni, hogy a netes képek sokszor mennyire torzak, nem élethűek, no meg persze az sem mindegy kinek milyen az alap szájszíne illetve a bőre színe, tónusa. Ezek ugyanis mind befolyásolják azt, hogyan fog mutatni az adott szín. Én bevallom egy kicsit világosabbra számítottam, de ennek ellenére tetszett magamon, abszolút hordható laza hétköznapokon is. 



Azt tudni kell, hogy a Velvet Teddy egy matt finisű rúzs, ami tartósságban állagban más lehet mint például a satin formulák. A matt színekről mindenesetre jó ha tudjátok, hogy viszonylag könnyen kenhetők. Ezt értsétek úgy, hogy nyilván nem fog úgy siklani, mint egy fénylő, krémes rúzs, de egyáltalán nem nehéz és nem rossz érzés felvinni. Egyetlen rétegben szépen befedi az ajkakat, emiatt nem is lesz nehéz érzet, vastag réteg az ajkainkon.


A felaplikálás tehát jó élmény volt, de ekkor még mindig nem sok reményt fűztem a jó tartóssághoz. Emiatt a kellemes meglepetés még váratlanabb volt. Ha hiszitek ha nem, kétségtelenül a legtartósabb rúzsom. És nem, nem azért mondom, hogy szuper termék, mert a MAC márkajelzés található rajta, hanem azért mert jó. Mert tényleg jó, és mert tényleg ajánlom nektek.


Annyira kényelmes volt viselni, nem szárította az ajkaimat, de nem is kenődött ki az ajkaim vonalán kívülre. Ez utóbbi nálam hatalmas szó. Ráadásul még szépen is kopott és meglehetősen sokat bírt rajtam. Nem is hittem a szememnek.Úgyhogy emiatt nagyjából az 5 munkanapból 4-szer ezt viselem. A tökéletes szín hétköznapokra, ráadásul annyira kényelmes és tartós viselet, hogy nem lehet okom panaszra. Az a helyzet, hogy kopni is nagyon szépen kopik, kicsit sem foltos, nem morzsolódik, nem lesz egy éles csík az ajak közepén. Természetesen ez is, mint minden az ajak közepétől kezd el lekopni, de annyira kis észrevehetetlenül, hogy nem kell állandóan a tükörben csekkolni.

 
Természetesen mint mindig, most is láthattok az ajkaimra felkenve is képet róla, hiszen vallom azt, hogy így az igazi, így látjátok igazán, hogy milyen is valójában. Nem tudom ti mit gondoltok, nekem tetszik magamon. (Mellesleg szerintem ez az a szín, ami körülbelül mindenkinek jól áll.)

Jaj lányok, mit is írhatnék befejezésképp? Ha végigolvastátok, úgy is kivettétek a szavaimból, hogy rendkívüli módon megszerettem ezt a kis terméket. Inkább meséljetek most már ti! Itt vagytok még? Nem ígérek semmit, de a blogra mostantól szeretnék kicsit ismét visszatérni és valamiféle életet csiholni bele, persze csak ha nektek is van kedvetek hozzá. 🙂

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Én itt vagyok, és nagyon megörültem a bejegyzésnek. (-: És a rúzs is nagyon szép, és tényleg igazán jól áll Neked! Én sem vagyok nagy rúzsos, de így a végére még én is kedvet kaptam hozzá, lehet, hogy fogok a jövőben tenni vele egy próbát. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de hülye lett ez a blogger felület. Nem is kaptam üzenetet az új kommentekről. Elnézést a késői válaszért.

      Én pedig a kommentednek örülök nagyon. :) Szerintem tényleg érdemes próbálkozni vele. Azóta mióta a bejegyzés íródott csak még többet használtam. :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy visszatértél. :)
    Nagyon jól áll Neked ez a szín, nálam is kívánságlistás.
    Nekem a Mehr és a Whirl a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi, szerintem egy nagyon klasszikus szín, szinte mindenkinek jól kell, hogy álljon. Nálam pedig a Mehr kívánságlistás :D

      Törlés
  3. A következő bejegyzésben csinálnál kéz- vagy pohartesztet is? Nálam fontos szempont, hogy ne hagyjon nyomot a termék és ezt az információt valamiért nem szoktátok megosztani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van. Fura, hogy nem említem, mert ez nálam is fontos egyébként :D Ez egyébként valamennyire fog, de korán sem vészes vagy zavaró.

      Törlés