A nyár megtestesítője: Manzara kanárisárga miniruha

by - július 01, 2018

Még akkor is, ha a hétköznapokon leginkább a sportos stílust kedvelem, szívesen viselek szoknyát vagy ruhákat, melyek sok esetben akár egy elegánsabb alkalommal is megállnák a helyüket. Bevallom, szeretem, ha egy ruha csinos és jól kombinálható, mert így ha szeretném, akkor fel tudom venni egy esküvőre is akár, viszont ha tornacipővel kombinálom, akkor tökéletes egy átlag hétköznapra is. A mai bejegyzésben is egy ilyen ruhát szeretnék megmutatni nektek, amely nagyon sokféleképpen variálható és hordható.


Tudnotok kell rólam, hogy én soha nem voltam az a lány, akinek legalább a fél ha nem az egész ruhatára tele volt fekete ruhákkal. Mindig szerettem a színeket, a mintákat. Főként kisiskolás koromban imádtam akár több élénk színt is párosítani. Na nem mondom, ez azért kicsit sok volt, legalábbis így visszagondolva. Mára jóval átgondoltabban válogatom össze a színeket, és nem is vagyok annyira bevállalós, mint régen, de az tény, hogy manapság is kifejezetten szívesen hordok színeket. Igazi színeket.


No, de azért ez az űrből is látszódó kanári sárga ruha több mint merész, még az én olvasatomban is. Ennek ellenére nagyon nagyon szívesen viselem, hiszen nem az a mindennapi, megszokott darab, ami csak úgy szembejön velem az utcán. Sajnos az egyetlen probléma, hogy ezt a ruhát a rovarok is igen hamar kiszúrják, és szinte lecsapnak rám. 😄


Sokan tehát talán azt mondhatjátok rá, hogy túl sok. Viszont az alábbi képeket igyekszem megmutatni, hogy egy hétköznapi napon én hogyan viselem és mikkel párosítom, hogy egy kellemes összképet kapjunk végül. Biztos vagyok benne, hogy nem mindenkinek stílusa a tornacipő, az meg pláne nem, ha tornacipőt párosítunk ruhával. Azonban szerintem ez egy roppant fiatalos és lendületes párosításhoz vezet, amit még hűvösebb időben egy farmerdzsekivel is fel lehet dobni. Azért is különösen jók az egyszínű ruhák, mert ezeket a legegyszerűbb párosítani ezzel-azzal, bármivel. 

És akkor még mielőtt rátok ömlesztem a rengeteg képet, ami készült ehhez a bejegyzéshez, írnék nektek egy pár szót a bejegyzés főszereplőjéről, arról a bizonyos sárga ruháról. Már mikor az Instagramra feltöltöttem néhány képet, akkor többen írtatok, hogy onnan van ez a jópofa ruci. Nos, biztos hallottatok már tőlem a Manzara webáruházról, így talán nem lesz meglepő, hogy bizony ez a ruha is innen érkezett hozzám. (LINK) Mindig szoktátok kérdezni a méreteket, most viszont különösen fontos elmondanom, hogy a legkisebb rendelhető méret S-es, amely rám elképesztően nagy volt. Viszont mivel a ruha nagyon tetszett, ezért barátnőmet megkértem, aki egyébként gyönyörű szépen varr, hogy egy "kicsit" vegyen be belőle és vágjon le a hosszából. 


Amit még érdemes tudnotok, hogy egy kellemes, kissé műszálas anyag, amely nem gyűrődik, és meglepően kényelmes viselet, hiszen szuper rugalmas, viszonylag jól levegőző anyag. A továbbiakban viszont nem szaporítanám a szót, beszéljenek a képek helyettem:

 
 
 
 

 

 
 
 


 
Mit szóltok? Ti viselnétek egy űrből is látszó kanárisárga rucit? Tetszik nektek, ha egy ruha sportosabb kiegészítőkkel, tornacipővel van kombinálva?  

Manzara webshop | szandál | sportcipő | női cipő 

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Tornacipőt én nem venném fel, akkor már valami balerinacipővel hordanám, de ez az én stílusom, lényegesen öregebb vagyok. A ruha viszont szuper, nagyon divatos a sárga idén és remekül is áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Persze, ez nagyon ízlés kérdés, és valóban én is inkább fiatalos viseletnek gondolom.

      Törlés