Jeffree Star Blood sugar paletta

by - július 28, 2018

Talán Jeffree Strar-t nem kell bemutatnom senkinek, hiszen mára kellő ismertségre tett szert. Lehet őt szeretni és utálni, de annyi biztos, hogy a nevével fémjelzett márka bizony megér egy-két misét. Bár én a személyt magát kifejezetten soknak érzem, ez nem akadályozott meg benne, hogy megvásároljam ezt a gyönyörűséges palettát, amit legutóbb álmodott meg.


Alapvetően nagyon sok jót hallani a márkáról, ám az a helyzet, hogy egy folyékony rúzst leszámítva eddig nem rendelkeztem semmivel, mert azért valljuk be, bármit is nézünk a márkától, az nem a visszafogott színekről híres. És bár nem vagyok csak és kizárólag a nude színek megszállottja, de azért van egy határ, amit már nem szívesen lépek át.


No de hát ez a Blood sugar paletta abszolút szíven talált. Épp elég különleges ahhoz, hogy úgy érezzem ez kell nekem, de nem túl harsány és túl kihasználhatatlan. Sokat sajnos nem kellett vacillálnom,  hogy kell e ez vajon nekem vagy sem. A Beautybay-en éppen készletfeltöltés volt belőle, úgyhogy nagyjából kérdés nélkül meg is rendeltem.


Mikor megérkezett alig bírtam magammal. Mennyire jó már ez a csomagolás. Mikor ez a rendkívül igényes piros műbőr borítást kapó "orvosi táska" benne van a fehér papír védőborításban, akkor teljesen a régi videokazettákra emlékeztet. Egyébként egy rendkívül masszív, nehéz paletta, ami bár nagyon jópofa és mutatós, amiatt, hogy ilyen ötletes a csomagolás, viszont ha praktikusság szempontjából nézem, akkor nagyon sok helyet foglal, indokolatlanul vastag és néha elég nehéz kinyitni.

 
Egyébként van benne egy jó nagy tükör, viszont sajnos a teteje nem áll meg ott, ahol én szeretném, emiatt nem igazán szoktam használni. (De vészhelyzetben, ha nincs más, használható.)
 

Most pedig álljunk meg egy pillanatra és imádjuk a színeket legalább egy percig. Most mondjátok, hogy nem gyönyörűek.  Persze nem az a klasszikus barna és naturális színekkel teli paletta, de legyünk őszinték, azokból már olyan sok van, jól jön a vérfrissítés. Apropó vér. Sok helyen olvastam, hogy milyen morbid ez a vércukor téma, illetve ha megnézitek az egyes árnyalatok fantázianeveit, azok is ebben a témában mozognak. Kövezzetek meg, szerintem ötletes, elvégre a színek nagy része tényleg beleillik a témába, na meg mit várunk az extravagáns Jefree-től?
 

Azt nem mondom, hogy nem tartottam a palettától egy kicsit, mert azért nem voltam benne biztos, hogy mennyire fogom tudni kihasználni. Főleg azokat a színeket, amik azért már messziről kirikítanak a palettából. Igen, például arra a brutális pinkre gondolok elsősorban, vagy a neon korallra, esetleg a lilára.
 

Aztán mikor először sminkeltem vele minden aggodalmam elszállt. Ésszel használva annyira mutatós, ám mégis hétköznap kompatibilis sminkeket lehet vele készíteni, hogy az hihetetlen. Persze kinek mi fér bele a hétköznapokon ugye ... Vadulni meg természetesen nem kicsit lehet vele. 


És hogy milyen a minősége? Jahj, hogy is tudnám a legjobban leírni? FANTASZTIKUS. Majd ha tovább görgettek, láthattok vele elkészült sminkeket, kettőt is, ahol meg tudjátok lesni, hogy mennyire szépen el lehet satírozni a színeket. Igen, még a brutálisabb, bevállalósabb sötéteket is. Gyönyörűen összemoshatók a szélek, tompíthatók az élek. Egyszerűen egy élmény vele a sminkelés.

 
 Közben beszúrom ide nektek a színmintákat, amelyeken soronként láthatjátok a paletta színeit. Szokásomhoz híven alapra, egy húzással készültek a swatchok. Az első sor talán a legszolidabb az összes közül. Tetszik, hogy van benne fényes szín is, de jó sok matt is. Emellett nincs hiány olyan transzparens színekből sem, amelyekkel az éleknél lehet dolgozni. De természetesen emellett igazi sötét színekkel is találkozunk, amivel tökéletesen lehet mélyíteni a sminket és a szemeket.

 
Azt fontos tudnotok, hogy nagyon óvatosan kell a palettával dolgozni, mert nagyon pigmentált. Nagyon vehemensen nem érdemes belemártogatni az ecsetet a színekbe, mert higgyétek el, hogy elég csak egy egészen kicsit is hozzáérinteni a felülethez. Szerencsére nem porzik, és sminkelés közben sem pereg vagy hullik.
 

Az én ízlésem szerint egy kicsit talán lehetne benne több fényes szín, de ez egyéni preferencia kérdése egyébként. Én szeretek olyan sminkeket készíteni, amik a mozgó szemhéjon fényesek, de ez a paletta "rákényszerített" (na jó ez kicsit erős) arra, hogy csináljak olyan kombinációkat is, amik csak matt színekből állnak. Mint például a következő is:

 
 

 

Képzeljétek lányok, hogy én eddig nagyon nem szerettem a lilát. Sem ruhában, sem sminkben. De most valahogy ez az élénkebb padlizsán lilás árnyalat megihletett, és késztetést éreztem, hogy kipróbáljam. Azóta annyi dicséretet kaptam már rá, hogy rengetegszer elkészítettem már. Igen, én ilyet simán hordok hétköznap melóba is.
 

 


 
A másik smink amit még dokumentáltam szintén kizárólag a paletta színeivel készült természetesen. Ez talán többeknek beleesik majd a komfortzónájába. Ebbe már csempésztem bele egy kis fényeset.


 Összességében tehát egy roppant jól sikerült palettáról beszélünk. Mielőtt vásárlásra adjátok a fejetek, abba azért gondoljatok bele, hogy mennyire tudnátok kihasználni, hova hordanátok ezeket a színeket. Ha egy picit bevállalósabbak vagytok, láthatjátok, hogy abszolút viselhető sminkek készíthetők vele. Szuper minőség, kifejezetten élmény vele a sminkelés.

Nektek hogy tetszik a paletta? Na és a vele készült sminkek?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Az első sminktől amit készítettél vele, konkrétan leesett az állam!!!! Hihetetlenül szép!
    Rengeteget dilemmázok ezen a palettán, kell, nem kell, eddig sikerült magam lebeszélni róla. De ma már másodjára jön szembe velem... Na majd kicsit spórolok rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy, köszönöm :) Nem a pénztárcád ellen beszélni, de szerintem KELL :D

      Törlés
  2. Csodás az a lila matt smink! Nagyon szép a paletta, de nálam szóba sem jöhet, mert nekem nem igazán állnak jól a meleg színek, meg a bordós, pirosas, narancsos árnyalatok. Úgy nézek ki velük, mint aki beteg, vagy legalábbis allergiás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon örülök, hogy tetszik :) Akkor legalább most a pénztárcád fellélegezhet egy kicsit :) :D

      Törlés
  3. whao *.* a a lilás/pinkes smink gyönyörű! nálam paletta stop van, mert még nyár elején lett 1-2 új, amiket a nagy meleg miatt alig használtam még, így idén már nem tervezek venni.. bár a blood sugar engem inkább a csomagolása miatt fogott meg, nem a színei miatt... :DD kérdeznék egy nem poszthoz kapcsolódót, de ebben a nagy melegben Te hogy sminkeled magad? vagy vannak valami trükkjeid? rólam még a vízálló cuccok is lefolytak, mire reggel beértem az irodába :D hiába a klíma, míg A-ból B-be mentem, már a spirál felragadt a szemöldökömre, a BB krém már sehol sem volt... :D igaz, hogy vége a nyárnak, de azért szeptemberben is vannak még nagy melegek... és nekem személy szerint nagyon hiányzik egy teljes smink úgy kb. 2 hónapja :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik ☺ Jaj, az a helyzet, hogy az utóbbi időben nálam is elég rendesen megszaporodtak a paletták, de hát nem tudok mit tenni :D Egyszerűen nem tudok ellenállni ezeknek a gyönyörűűű daraboknak :D Hú hát az a helyzet, hogy én vagyok az, aki a 40 fokban is simán full sminkben parádézik :D Na, persze nem a strandon, de ha melóba megyek, vagy ha csak simán egy csajos napot tartunk. Az egésznek a kulcsa szerintem a jó alapozó. Lehet mazochista vagyok, de én ilyenkor szoktam bevetni azokat az alapozóimat, amik bombabiztosak, mint például a Clinique vagy az Estee Lauder. Mert ha már az alap jó, és megbízhatóan tartós, akkor nem lehet nagy gond. Kell egy jó spirál, ami nem kenődik el. (Én most a Loreal Paradise-t használtam.) Illetve egy jó szemhéjalap is csodákat tud művelni. A Milani szemhéjbázisát érdemes megnézni. :)

      Törlés