Avon színmegújító ajakrúzs | Romance

by - szeptember 03, 2015

Nem tagadom, az utóbbi időszakban teljesen rákaptam az Avon rúzsokra. Sorra jönnek az újabbnál újabb színek. A legutóbb még a vibráló nyári árnyalatokról írtam nektek, mára azonban már egy szuper visszafogott, ám ezzel együtt őszies színt mutathatok meg nektek az Avon jóvoltából.





A klasszikus színmegújító családból származó csomagolásról már kifejtettem egyszer a véleményemet, mikor a nyári színeket próbáltam, erről részletes leírást ITT találtok.


Inkább áttérnék az izgibb részekre, elsőként a színválasztékra. 6 új ősz kompatibilis színnel talájátko magatok szembe az őszi katalógusban. Most bevezető áron 979Ft. Van két világosabb nude, két, az enyémhez hasonló kicsit sötétebb, enyhén barnás tónusú, illetve két jóval sötétebb árnyalat. Ez azért is fontos, mert a katalógus különböző bőrszínekhez különböző árnyalatokat ajánl. A világos bőrhöz a rózsaszín tónusúakat, a közepes bőrtónushoz a semleges bézseket, a sötéthez pedig a barnákat. 


Az én árnyalatom a színskálán közepesnek mondható, picit mályvás, piszkos, de mindenképp nude-nak nevezném még. Az egyszerű sulis hétköznapokon nekem az ilyen színek a kedvenceim, ennek a piszkossága pedig ráerősít arra, hogy az őszi időben sokat használjam. Szerencsére nem csak a szín az a tulajdonság, ami miatt szívesen használom. Nagyon nagyon kellemes viselet az ajkakon. Nagyon krémes, szuperül siklik a felkenéskor, emellett nagyon intenzív a színeredmény. Szuperek ezek a rúzsok, tudjátok, sokat írtam már róluk.


A krémes rúzsoknál a tartósság nem maximális, de ez így van rendjén, valami vagy tartós vagy krémes. Emiatt a finise sem matt, hanem kicsit fényes, de nem csúnya gyöngyházfényű. Azokat én nagyon nem csípem. 


A tökéletes nude színt nagyon nehéz megtalálni, mert rengeteg árnyalat finis és minőség közül válogathatunk. Mindenkinek más áll jól. Hiába látsz a barátnődön egy rajta nagyon mutatós árnyalatot, az rajtad szinte biztos, hogy nem fog jól állni. Nekem a kedvenc klasszikus nude árnyalatom egy Essence ajakkrém, illetve egy Catrice rúzs. Ezek ennél az Avon rúzsnál jóval világosabbak, úgyhogy nem tudom azokhoz hasonlítani. Ez nem annyira klasszikus és általános nude. Azoknál sokkal viselhetőbb, ami többeknek jól áll.

Egy szó mint száz, nagyon kellemes hordható árnyalat, ami tökéletes őszre, kényelmes a viselete és akár tükör nélkül is felkenhető. 

Ti hogy álltok a nude árnyalatú rúzsokkal? A klasszikusnak mondhatókat szeretitek, vagy jöhetnek a picit piszkosabb, mályvásabb színek is?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Nagyon szép! Szeretem az Avon rúzsait, nekem is jó néhány megvan :) Van egy hasonló árnyalatom, a Carnation az is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lecsekkoltam, tényleg hasonló :) Talán csak egy icipicit rózsaszínesebb.

      Törlés
  2. Nagyon csini. Csak azt nem értem, hogy ezek a rúzsok mitől/miért színmegújítóak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állítólag az élethű színek az önmegújító pigmenteknek köszönhetőek. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a szín, nézegettem is a katalógusban, de már van hozzá hasonlóm. Meg mostanában a matt finish-re vagyok rákattanva, viszont ez is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvencem a matt, pláne ha ajkakról van szó, de ez most nagyon megtetszett nekem is, csak úgy ahogy neked :)

      Törlés