PUPA Vamp krémes szemhéjfestékek

by - szeptember 01, 2015

Az utóbbi időben a Pupa márkától volt hangos a blogger világ, hiszen szinte egész nyáron hatalmas akciókkal várták az oda látogató gyanútlan vásárlókat. Természetesen én sem tudtam ellenállni, és kicsit körülnéztem, aminek többek között ez a két termék lett az eredménye.





Mindenhol csak jókat olvastam a márka krémes szemfestékeiről, ezért gondoltam, hogy ezekkel nem lőhetek nagyon mellé. No meg aztán mióta a Maybelline behozta Magyarországra a Colour Tattoo-it, azóta mérhetetlenül szeretek krém állagú szemhéjárnyalókkal dolgozni. Nem is én lennék ha nem rögtön 2 árnyalatot választok, de magyarázzuk meg ezt azzal, hogy 50%-kal olcsóbban lehetett őket beszerezni, így egy áráért tudtam venni kettőt. ( Azóta bánom, hogy csak ennyit vettem. ) Teljes áron 2590 Ft/db, tehát én 1300Ft-ért jutottam hozzá, ami valljuk be nem rossz. 


Ha jól tudom, akkor a krémes szemfestékeken belül 2 fajtát különböztethetünk meg, vannak a matt finisűek ( Velvet Matt névre hallgatnak egészen pontosan ), illetve a fényesek, fémesek, csillámosak. Nem is tudom pontosan hogy nevezzem őket, de talán a csillámos a legjobb szó rájuk. Én mindkét féléből egyet-egyet választottam.A bal oldali üvegcse a csillámos, ő hagyományos üveg tégelyben van, a matt festék pedig matt csomagolást is kapott.


Maga a tégely egyébként mindkét termék esetében rendkívül masszív üveg, jól záródó fekete műanyag kupakkal. A kinézete mindenképp elegáns, de ami még fontosabb, hogy praktikus is, hiszen egy nem jól záródó fedél miatt kis idő után valószínűleg meg kéne válnunk az egész terméktől. Az üveg 4,5 gramm szemfestéket tartalmaz. Mivel ez szerintem nem mond túl sokat senkinek, ezért a mihez tartás végett írom le, hogy a Colour Tattoo-k 4g terméket tartalmaznak. 


A 401-es árnyalaton ragadt ott elsőként a tekintetem az üzletben. Hogy miért? Mert nagyon szeretem a Colour Tattoo-k egyetlen matt árnyalatát is, ami egy ehhez hasonló, ám sokkal sötétebb taupe árnyalat. És mivel nálunk nem lehet más matt krémes szemfestéket vásárolni, ezért mindenképp rávetődnek a kíváncsiskodó tekintetek. Egy natúr, hétköznapokon is jól kihasználható színt szerettem volna, és ez tökéletesen eleget tett a kívánalmaimnak. No de a sok locsogás után áttérnék az érdemi részre. Az állaga elsőre rendkívül furcsa vagy inkább csak szokatlan volt. Akarva akaratlanul a Maybelline termékéhez hasonlítom, ami ennél jóval keményebb. Ennél tehát óvatosan kell a tégelybe nyúlni, mert eléggé krémes, nagyon finom textúra fogad bennünket. Gondoltam magamban, hogy hogy lesz ez majd tartós az én szemhéjamon?! Aztán csoda történt. Felvittem az egész mozgó szemhéjamra és odakötött. Nagyon gyorsan kellett vele dolgozni, mert ha nem sikerült gyorsan eloszlatni és eldolgozni a széleket, akkor azok bizony már úgy maradtak. Az egyik szememre egy keményebb fejű lapos ecsettel, a másik szememre ujjal vittem fel. Mivel az ujjbegyemen túlnyúlnak a körmeim, ezért az ecsetes megoldás mindenképp kényelmesebb nekem. 


Aztán következhetett a 101-es árnyalat, amit a mozgó szemhéjam középső részére vittem fel, hogy egy picit kiemeljem azt a területet. Hasonló dolgokat tudok róla is elmondani mint a tesójáról, ugyanolyan krémes és gyorsan "megkötő". Ezen a képen még talán nem annyira szemkápráztató árnyalat ...


... na de ezen? Ugye milyen gyönyörűségesen fénylik és csillog? Egész szemhéjamra felvéve lehet kicsit soknak érezném a hétköznapokon, viszont egy matt szemhéjfestékkel szépen el lehetne satírozni a széleit, és ezzel tompítani lehetne a csillogásán, no de majd ezzel még kísérletezem. Az eredeti célom egyébként is az volt, hogy a mozgó szemhéj közepére, illetve a belső szemzugba használom. 


Árnyékban valahogy így festenek, egyetlen húzással, alap nélkül. A csillámos talán nem fed egyetlen húzással száz százalékban, ami szerintem nem is feltétlenül baj, mert akkor már tényleg úgy festenénk vele mint egy discogömb. 


Itt pedig napfényben láthatjátok. A 101-es csak úgy szikrázik.


Itt pedig élesben láthatjátok mindkét színt. Mint ahogy azt előbb már leírtam, az egész mozgó szemhéjra került a matt 401-es, a középső részére pedig a csillogós 101-es árnyalat. A mélyítővonalamban a bronzosítómmal dolgoztam, illetve egy lehelet vékony tusvonalat húztam. 


Tartósság
Ez a smink egy 35 fokos melegben lezajló táncfellépésemre készült, mert úgy gondoltam, hogy ez megfelelő próbatétel lesz számára. Ilyen meleget egyik krémes és por állagú szemfestékem sem bírt, hiszen egy fülledt sátorban, reflektorokkal szemben ... Na értitek, meleg volt. Szinte hihetetlen, de mikor hazaértem, a szememen ugyanez a látvány fogadott. Persze az arcom már rég átfényesedett, de a kis Pupa szerelmem mozdulatlan volt mindvégig. Kicsit sem ült bele a ráncokba. És nem azért írom ezt mert mindenki csak áradozik róla és ezért nekem is ezt kell tennem, sőt őszintén kicsit rá is akartam volna cáfolni erre a hatalmas hype-ra, ami most e körül a termék körül van, de nem tudtam. 





Összegzésként mit írhatnék? Csak annyit, hogy TÖKÉLETES, mégpedig a szó legszorosabb értelmében. Semmi, de tényleg semmi kivetnivalót nem találok benne, bármennyire is keresem.

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. Nekem a matt van meg és nagyon szeretem. :) Sőt mostanában a szemöldökömre is használom, emiatt vettem meg, mert olvastam, hogy a CT Taupe-hoz hasonlóan arra is lehet használni. :)
    A smink csodás, amolyan igazi minden évszakhoz passzoló és nagyon jól áll Neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a szemöldökömhöz sajnos ez az árnyalat nagyon világos lenne, de egy szőke hajú csajszinak arra is jó lenne. :)
      Köszi, most nekem is nagy kedvenc lett ez a szemfestés :)

      Törlés
  2. Igazán hasznos teszt! Csodaszép színek, remek választás volt. A smink is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek ezek a krémes szemhéjfestékek, és már annyi helyen olvastam erről a márkáról,hogy szívesen kipróbálnék 1-2 dolgot tőle....csak kár, hogy messze van az üzlet. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a beszerezhetősége tényleg nem a legegyszerűbb. Reméljük, hogy hamarosan terjeszkednek, és több városban is lesznek üzleteik, vagy esetleg lesz lehetőség neten keresztül rendelni tőlük. :)

      Törlés