Rimmel | Kate Moss Nude rúzs Nr. 42

by - szeptember 21, 2015

Hát hogy is mondjam, egy kicsit rossz vagyok most és kicsit ingerült. Marketing beadandót kéne írnom, de egyszerűen nem megy, másfél oldalnál megakadtam és nem jutok tovább sehogy sem. Ezért inkább hagytam a fenébe, és feljöttem ide írni egy kicsit. Érdekes, ez kicsit jobban megy, ki érti ezt? No de ma nem az én szenvedésemről kell olvasni, hanem ismételten egy nude rúzsról, ami a Rimmel egyik őszi újdonsága. Nem kacsintgattok feléjük a Glamour kuponnal?





Tudjátok, hogy a nude rúzsok az én asztalom. Akármennyire is szép a piros meg a pink, a legkomfortosabban mégis a natúr rúzsokban érzem magam. Hétköznapokon sem érzem magamon soknak, viszont ahogy már írtam máskor is, nem egyszerű megtalálni azt, ami hozzánk leginkább passzol. A Rimmel Kate Moss új nude vonala 5 rúzst tartalmaz, amelyek között találunk különböző tónusokat illetve színeket. Az én árnyalatom a 42-es, amit a Rimmeltől kaptam, tehát nem én választottam. Ennek ellenére mérhetetlenül megörültem mikor láttam, hogy ezt a színt találtam a csomagomban, mert a drogériákban ezt és a 45-ös számút nézegettem erőteljesen. Ez a kettő egy picit sötétebb a többinél, és rajtam talán kevésbé hulla hatású. 



A forma és a csomagolás egyébként megszokott "Rimmel-féle", leszámítva a színét, ami most egy érdekes barackos színt kapott. Nem mondom, hogy nem szép, de a fekete lényegesen elegánsabb és mutatósabb szerintem. Ami pedig benne rejlik az 4 grammnyi termék 1399 Ft-os áron. Szintén elmondhatom, pontosabban leírhatom, hogy Rimmel árfekvés, tehát a hagyományos rúzsaikkal megegyező árban van. Ennek ellenére a közelgő Glamour napok alkalmával érdemes ellőni rá az egyik 50%-os kupont. Jaj, most azt hiszem elszóltam magam. Igen, tetszik ez a rúzs, nagyon is. 



Hogy miért tetszik? Mert nagyon szép árnyalat, a jelenlegi kissé még barnult bőrömhöz még jól mutat, egyáltalán nem rikít, nem túl harsány, viszont szépen világosított az ajkaim eredeti színén, tehát olyanoknak is érdemes próbálkozni vele, akinek a szájszíne sötétebb, mint az általa választott terméké. Nagyon könnyen siklik az ajkakon, nagyon krémes. Emiatt természetesen a tartóssága nem mondható extrémen jónak, egy-két ivást még kibír, az étkezések után viszont egyértelműen újra kell mázolnunk magunkat vele. Ja és majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy nagyon kellemes édes illata van. Hmmm.



Megpróbáljam szavakba önteni ezt a színt? Igyekszem. Először is, mindenképp elég világos nude színről van szó, de egyáltalán nem érzem nagyon világosnak magamhoz. Az árnyalata inkább rózsaszínes, mintsem narancsos, bár egy pici barackos tónust is vélek benne felfedezni. Nem használtam extrémen száraz ajkakon, szerencsére nem küzdök ilyesmivel, ennek ellenére nem gondolnám, hogy extrán kiemelné azokat, de természetesen mint minden ajakkence, így ez is jobban mutat hidratált ajkakon. 



Ajánlom-e? Igen, mindenképp. Legalábbis ha szeretnétek még nude rúzsokat venni a gyűjteményetekbe, illetve ha szeretnétek egy olyan rúzst, amit a mindennapokon nagyon egyszerű és kényelmes viselni.

Ti próbáltátok már? Ha nem, tervezitek Glamour napokon a beszerzését?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Tényleg jól áll. Egy ideje tervezek venni valami natúr rúzst. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szerintem ezek között érdemes szétnézni, illetve a Catrice-nek is nagyon szép nude rúzsai vannak :)

      Törlés
  2. Már-már eltűnik az ajkad alatta, még épphogy passzol az árnyalat, de szerintem ez pont szuper így! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen el-eltűnik, de nem annyira durván, mintha korrektor lenne. Az ennél világosabb viszont már nem lenne jó szerintem sem.

      Törlés