Pupa Diamond Dust Nr. 005 + Essence Blue bubble di blue

by - szeptember 07, 2015

Tudjátok, hogy a legutóbbi Pupa vásárlásom alkalmával teljesen elvarázsolódtam a márkától, és nagy szeretettem használom a termékeit. A nyár végi akcióban sikerült lecsapni a két (már bemutatott) krémes szemhéjfesték mellett egy igen olcsó telecsillámos körömlakkra is. Ma egy picit róla tudhattok meg többet, illetve egy Essence lakkról, amivel sikerült összepárosítanom.





Essence The GEL körömlakk - 39 Blue bubble di blue
Tudom, hogy nagyon megosztó lett a márka, mióta a régi, apró üveges lakkjaikat először lecserélnék és átformálták. Sokak rossz minőségre, gyors kopásra panaszkodnak, ami tény és való, hogy a géles körömlakkok előtti Colour&go színeinek némelyikére igaz volt, legalábbis az én tapasztalataim szerint. E téren szerencsésnek mondhatom magam, mert a rosszabb minőségű lakkok is elég jól bírják a körmeimen kopás nélkül. Az új GEL vonal azonban sokkal barátságosabb, hiszen magas fénnyel, nagyon szép fedőképességgel és jó tartóssággal. Mivel vastag, lekerekített ecsete van, ezért egyetlen közepes rétegben nagyon szépen fel tudtam vinni a lakkot. Mivel nem ma lakkoztam, ezért a tartósságról is tudok megosztani veletek információkat. Ma van rajtam 4. napja, eddig hibátlan állapotban, csak a körmeimen levő lenövés miatt tűnik kicsit viseltesnek. 




Pupa Diamond Dust Nr. 005
Íme a lakk, ami miatt az egész bejegyzés íródik. Az általános meglátásom a Pupa lakkokkal kapcsolatban, hogy nem a legolcsóbbak, hiszen 1200-1400 Ft között mozognak. Amit én önmagában még hajlandó vagyok kiadni egy körömlakkért, viszont ezeknél kicsit nagyobb űrtartamúakért, illetve picit különlegesebb színekért vagy finisekért. Ugyanis a márka nagyrészt egyszerű krém finiseket kínál, amelyek nagyrészt alap árnyalatok. Ez a kis kék gyönyörűség viszont egy akciós kosárkában volt és 375 Ft-ba került. Ennyiért képtelen voltam otthagyni. Hogy hogyan tudnám a legpontosabban körülírni nektek ezt az árnyalatot? A legjobb kifejezés rá a "leturmixolt sellőlány". Különösen igaz ez rá akkor, mikor a lakkot az üvegén keresztül csodáljuk, hiszen rengeteg kék, lila, zöld és sárga színben irizáló glitter van a falán. Viszont hiába ráztam kellően fel, ilyen mennyiségű csillám nem került fel a körmeimre belőle, amit bánok. 



Az ecsete egyébként hasonlóan jó mint az előbb említett Essence lakknak. Vastag, lekerekített. 2 réteg elég belőle a tökéletes fedéshez, hiszen ez nem az a típusú glitteres lakk, amit ha felkensz a körmödre, akkor egy kettő kósza csillám marad csak ott. Az alap, amiben úszkálnak a kisebb nagyobb glitterek, pelyhek, már az sem átlátszó, hanem kék, így megkönnyíti a fedést.



A képek miatt kicsit mérges vagyok, mert amennyi csillám ezeken látszódik az sajnos alulmarad a valóságban látható mennyiségtől, de egyértelműen megállapítható, hogy nincs annyi, mint amennyi az üveg falán. 





Összességében tehát talán annyit, hogy a világoskék Essence lakkra érdemes rápillantani, mert szerintem jól párosítható különféle csillámos darabokkal, illetve a napsütéses őszi időhöz is passzol. A Pupa lakkot nem bánom, hogy megvettem 375Ft-os áron, mert ennyit valóban megért. Még egyszer bocsánat azért, amiért képtelen voltam megmutatni a kék Pupát közelebbről.

You May Also Like

12 megjegyzés

  1. Azt a kék Essence lakkot beszerzem majd télre. :) Nagyon mutatós mani lett, jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nagyon szép fagyos szín, jó lesz télre :)

      Törlés
  2. Jajj de gyönyörű színe van mindkettőnek! Pupa üzlettel sajnos nem találkoztam még Erdélyben, de az essence lakkot meg fogom nézni közelebről :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyee? :) Nekem is tetszenek így egymás mellett. A kék lakkot pedig lesd meg közelebbről :)

      Törlés
  3. Jaaj. Milyen egyszerű és milyen gyönyörű.
    xx Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha az egyszerűség is lehet mutatós :) Bár azért kicsit hiányzik már a mintázás :D

      Törlés
  4. Nekem is tetszik a kombináció, szép a Pupa lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik. Biztos fogom máskor is együtt felkenni őket. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép, felkenve olyan mintha valami indie márka különleges lakkja lenne. :)
    Ennyi pénzért ingyen volt, a körmeid pedig még mindig nagyon szépek! (Ezt le kell írnom kb. minden 2. kommentemben, ne haragudj :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen egy kicsit tényleg olyan :) Ennyi pénzt szerintem is bőven megért, ha látnád élőben akkor méginkább ezt mondanád. A dicséretet pedig köszönöm, mindig nagyon jól esik. :)

      Törlés
  6. Megkérdezhetem, hogy melyik Pupában találkoztál akciós kosárkával?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A győriben voltam, de még nyár végén. Szerintem már nincs kint semmilyen akciós kosárka vagy termék :(

      Törlés