Wet n wild matt rúzsok | Just peachy, In the flesh

by - augusztus 22, 2016

Valakinek meg kell még említenem, hogy nagyon szeretem a matt ajakkencéket? Azt hiszem nem, ugye? :) Mindig kutatom az újabb márkákat vagy az újabb darabokat, amik igazán mattak, tartósak, nem szárítják szanaszéjjel az ajkaim. No és persze igyekszem felfedezni újabb árnyalatokat is. A mai bejegyzés témája a szuper matt Wet n wild rúzsok lesznek, melyekről kiderül, hogy vajon az élmezőnybe tartoznak kategóriájukon belül vagy a sor végén kullognak.




A márkáról elöljáróban annyit mindenképp muszáj elmondanom, hogy itthon nem kapható, viszont könnyedén beszerezhető külföldi webshopokból illetve az Ebay-ről is, abszolút megfizethető áron. Az eladó, ahonnan én rendeltem (ITT) 1600Ft-ért árulta, amik ingyenes szállítással kerültek hozzám. Ezen kívül abban biztos vagyok, hogy a beautyjoint.com webáruházban is elérhető, 2,75 $-ért, ami jóval jutányosabb ár, viszont valamennyi postaköltség ezek esetében plusz felszámolódik, így nagyjából ugyanúgy jártam volna. Annyit már elöljáróban leszögeznék, hogy az 1600Ft-ot bőven megérik. :)



Elsőként csak két árnyalatot rendeltem, mert bár nagyon sok tetszett még az általam választottakon kívül, szerettem volna megbizonyosodni róla én magam is, hogy jó minőségű termékekről van szó, amiket szívesen használok. Mivel a hétköznapokon jobban szeretem a visszafogottabb, természetesebb árnyalatokat inkább, ezért ilyesmi színeket választottam. a 903 Just peachy egy kellemes barackos rózsaszín, a 912 In the flesh pedig egy, a szám színénél egy-két árnyalattal sötétebb hús szín. 



Mint mindig, így most is fontosnak tartom, hogy beszéljünk egy kicsit a külsőségekről, csomagolásról, ami egyébként egy teljesen egyszerű fekete tok, átlátszó kupakkal. Az elgondolás, miszerint látszódjon a termék színe anélkül, hogy levennénk róla a fedőt, mindenképp tetszik, viszont az már kevésbé, hogy a képen látható szintnél jobban nem lehet visszatekerni őket, ami miatt szuper óvatosan kell vele bánni. Félhomályban, vagy ha az ember lánya siet, nem biztos, hogy maszat mentesen vissza tudjuk helyezni a kupakot rá. Egyébként nem mondanám túl minőséginek, de különösebben gagyinak sem. 



Az izgibb rész azonban mégis az, amikor a legfőbb tulajdonságokról írhatok. Az első, és legfontosabb dolog, amit szeretnék megjegyezni, hogy mattak. Na nem az az ultra matt, tempera szerűen az ajkakra száradó fajta, hanem inkább olyan, amit még viselni is nagyon kényelmes, illetve felvinni is. Nem vettem észre ugyanis, hogy egy kicsit is szárítaná az ajkakat, de azt sem, hogy annyira krémes állagú lenne. Emiatt megteremti azt a tökéletes egyensúlyt, amit én várok. Nem szárít, viszont nem mászik el, nem folyik ki az ajkaim vonalából, így nem kell állandóan igazgatni, nézegetni és aggódni miatta, hogy mennyire koptak meg. Egy komolyabb étkezés után, mindenképp érdemes a színt felfrissíteni, hiszen ez akárhogy is nézzük, csak egy rúzs, viszont a hétköznapi ivást, beszédet szuperül bírja. 




Mint mindig, így most sem maradnak el azok a képek, ahol felkenve is láthatjátok őket. Elsőként a fenti két képen levő Just peachy árnyalatról ejtsünk néhány szót. Az én ajkaim színénél ez mindenképp egy világosabb szín, viszont mégis meglepően természetesnek hat. No nem az a "my lips but better" kategória, de tetszik, hogy egy nagyon hétköznapi, suli és munka kompatibilis árnyalat. Emellett nem emeli ki extrém módon a száraz részeket sem, így bátran használhatom a hűvösebb reggeleken is. 




Az In the flesh annak ellenére, hogy az előzőnél jóval sötétebb, még mindig természetesnek ható árnyalat. Ez szerintem tipikusan a hús szín, ami jó párosítás lehet egy extrémebb, bevállalósabb és egy szolidabb szemfestéshez is.

Összegzésként azt hiszem nem kell mit mondanom, hisz az előzőekben szerintem elég egyértelművé vált számotokra, hogy nagy kedvenceim lettek ezek a kis kencék. Ezek után, hogy megbizonyosodtam arról, hogy tényleg szuperek, biztos vagyok abban, hogy még bővítem a színskálámat további darabokkal. :)

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. jaj, csudiszépek. már régebben is nézegettem őket ebay-en, 6-osával éri meg a legjobban, úgy csak 6 ezer forint körül vannak, ami darabárra nézve nagyon kedvező. gyűjtögetek még egy kicsit ehhez, de muszáj lesz, hogy legyen pár darabom, mert csak jókat hallottam róluk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is néztem, hogy hatosával olcsóbbak, viszont úgy voltam vele, hogy ha nem elég jók, akkor kicsit sok lenne a rosszból :D Utólag visszagondolva azonban nyugodtan rendelhettem volna többet, no meg fogok is azt hiszem :D Szerintem te is szeretni fogod őket :)

      Törlés
  2. Úúúú imádom! :) Négy rúzst (is) rendeltem a hétvégén a Kiko-tól a videód hatására, szóval most lehet nem szaladok ezekért, de azt hiszem megvan mit hoz a Jézuska. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom a bejegyzésed vagy a képed a rúzsokról, mert én végül azok közül már nem tudtam választani :D Viszont azt hiszem ezeket a Wet n wild darabokat is szeretnéd :)

      Törlés
  3. Mind a kettő árnyalat gyönyörű és nagyon jól állnak neked! :)

    VálaszTörlés