The Balm - Meet Matt(e) Hughes mini folyékonyrúzs szett

by - augusztus 10, 2017

Megtörtént. Megrendeltem. Olyan sokáig gondolkodtam rajta, hogy kell e nekem a The Balm mini folyékony rúzs szettje, hogy már a Pinkpanda kínálatából is eltűnt :D Végül persze mégis arra jutottam sok sok teszt elolvasása után, hogy én ezt nem hagyhatom ki, hiszen a teljes kiszerelésekről sok-sok jót hallottam. Meg hát egyébként is folyékony rúzs mániám van, ami eddig úgy néz ki, hogy nem igazán csillapszik. Végül tehát Edittől, a Barbeautysale Blog kedves szerzőjétől sikerült beszereznem, aki amellett, hogy sok csodaszép terméket árul, bármilyen egyéni kívánságot is szívesen teljesít. Nos, az enyém is ilyen volt. 😃

 


Egyetlen egy nagy kiszerelésen igazán nem is gondolkodtam, hiszen ezt a 6 mini kiszerelést sokkal jobban ki tudom használni, pláne így, hogy a csomag nagy része barnás, nude jellegű szín, amiket én nagyon kedvelek. Mivel a képen nem tudjátok szerintem nagyon mihez viszonyítani a méretüket, ezért szerintem fontos leírnom, hogy ezek a kis tubusok kupakkal együtt 6,5 centi hosszúságúak és 1,2 ml űrtartalmúak. Konkrétan akkorák mint a mutatóujjam, nagyon cuki picik. Ennek ellenére szerintem elég, pláne olyan csajoknak, akiknek emellett rengeteg ajakkencéjük van. Ha valamelyik örök kedvenc lenne, azt meg a későbbiekben még mindig meg lehet venni teljes kiszerelésben. Ez a kis csomag 9000 Ft-ért szerezhető be, tehát darabja 1500 Ft. Nyilván nem olcsó, de ha belegondoltok, a Maxfactor Lipfinity folyékony rúzsa sem sokkal nagyobb, nagyjából 2-2,5 ml űrtartalmúak és teljes áron 4200Ft-ba kerülnek. No meg mindenki döntse el maga mire mennyit hajlandó áldozni. 🙂


Aki a nagyon extrém, nagyon sötét, pirosas színeket kedvelik, azoknak talán nem álmaik szín összeállítása, de mint említettem, meg talán tudjátok is rólam, hogy én a barnás, natúrba hajló színeket imádom és előszeretettel használom. A Charming, Sincere, Committed és Doting natúrabb árnyalatok mellett örültem a Dedicated különös lilás pinknek és a Loyal dögös vörösnek. No de a részletes színelemzésről majd később. 😉



Ideje áttérnem a külsőségek után a minőségre, használhatóságra, belső tulajdonságokra. Mikor legelőször megérkezett hozzám a csomag, gyorsan felhúzkodtam a kezemre a színeket és az első pillanatban megijedtem, mert nagyon krémesnek tűnt, és féltem, hogy nem fog koppanósra száradni. Mert ugye én azokat szeretem.  Viszont eltelt nagyjából egy perc és az összes szín gyönyörűen megszáradt. Ajkakon is pontosan ugyanígy működik. Érdemes egy pillantást vetni a lenti képre, ahol az applikátorról lőttem egy fotót. Bár nem mondható nagy méretűnek, de ne féljetek attól, hogy amilyen kicsi a tubus, azzal arányos méretű az applikátor. Ez egy teljesen átlagos méretű, kialakítású példány.



Az ajkakra szépen ráfekszik, a körvonalak precízen, pontosan megrajzolhatók vele. Ha majd lejjebb tekertek, láthattok minden egyes színnel színmintát is, melyek egyetlen réteg rúzzsal készültek. A pigmentáltság remek, nagyon szépen eloszlatható a száj egész területén, illetve mivel nagyjából 1 perc alatt szárad meg, ezért nem kell vele nagyon gyorsan dolgozni sem. 



Azt tehát már említettem, hogy egy perc kell nekik, hogy teljesen mattak és csókállók legyenek. Azonban még egy érdekességre fel kell hívnom a figyelmeteket, az pedig nem más, mint a termék illata. Egy az egyben, egy egészen erős, intenzív tic-tac illat fogad bennünket a tubus kinyitásakor, illetve a felaplikálás során is. Ez az illat nagyjából 0,5-1 percig érezhető, utána teljesen elillan. Engem nem zavar, sőt igazából élvezem, hogy az erős mentolos illatnak, íznek köszönhetően bizsergeti az ajkaimat, és olyan érzés, mintha kicsit nagyobbak lennének utána, de egyébként szerintem ez csak az érzet. 😄😁 (Mikor készültek az ajkamon levő színminta képek, a 6. árnyalat felkenése után úgy éreztem magam, mint aki egy ajakfeltöltésen esett át épp a minap. De ennek kívülről nézve, semmiféle jele nincsen.)



Az illat tehát elillan gyorsan, és a bizsergés is hamar megszűnik. A szín viszont ott marad a helyén, ahova kentük néhány perce. Miután megszárad teljesen észrevétlen, nem hagy vastag réteget, nehéz érzést. Ami pedig számomra a legfontosabb: nem kenődik el. Kicsit sem. Nem mászik ki az ajkaim vonalán kívülre, nem ül bele a redőkbe, egyszerűen csak ott marad ahova kentem. És mennyi ideig marad fent? Iszonyú sokáig. Ez az eddigi legtartósabb folyékony rúzsom. Nem kopik csúnyán, vagy foltosan. A lenti képen mind a hat színt látjátok felkenve, miután alaposan szappannal megmostam a kezem. Az eredeti szándékom az volt, hogy lemosom teljesen, így nagyon megdörzsöltem, de láttam, hogy ez nem fog menni.

 

Hát nem elképesztő? Én nem akartam hinni a szememnek. Tökéletesen eltávolítani olajos sminklemosóval lehetséges.  Az ajkaim esetében többször megnyaltam, de ez után sem tudtam a színt elmosni az ajkaimon, dörzsölés esetén sem. Azt említettem, hogy nem is morzsolódik? Egy csoda ez a termék lányok, egy csoda. 💙


Mint mindig, így először most is megmutatom nektek, hogy hogyan mutatnak a színek egymás mellett a kezemen. Ennek igazából sok értelme szerintem nincs, hiszen az ajkaim színe nem annyira világos mint a bőrszínem, így az árnyalatok itt nem teljesen színhelyesek.


Inkább nézzük meg a színeket egyesével, élesben, ajkakra felkenve, így sokkal valósághűbbek lesznek. 🙂😊

 

 

 Doting

A 6 szín legvilágosabb tagja. Bár világos, de elég élénk, vibráló, tavaszi-nyári árnyalat. Narancsos-barackos meleg árnyalat, ami mint mindegyik, egy rétegben látható az ajkaimon.  Néha egy kicsit még idegennek érzem magamon, de egy abszolút hordható szín.

 
 
 

 Committed

A második legvilágosabb szín, ami már egyértelműen egy barnás nude enyhe barackos tónussal. Abszolút visszafogott, teljes mértékben hétköznapi, szintén meleg tónusú darab. Rengeteg szemsminkhez viseltem már, és egytől egyig jól mutatott mindenhez. 

 
 
 

Sincere

Az előző árnyalatnál még egyel sötétebb, ez már talán inkább barna, mintsem nude, ami szintén egy meleg tónus, viszont már egy kicsit sem rózsaszínes vagy barackos, de mégsem az a nagyon konkrét barna, amit már sokan idegennek vagy túl merésznek tartanak. 

 

 

Charming

Ójaj, imádom. A "nude" vonalból a legsötétebb. Habár ez nude-nak már egyáltalán nem nevezhető. Valahol félúton van egy meleg bordó és egy meleg barna szín között. Pont emiatt a kettősség miatt nagyon különleges, szerintem tipikusan őszi árnyalat.  

 

 

 Dedicated

 Ettől az árnyalattól nem vártam túl sokat, úgy véltem ez majd egy olyan klasszikus sötétebb pink lesz, ami nem az én kedvenceim között szereplő szín, sőt. Már ami az ajakszíneket illeti. Viszont ez kicsit sem olyan. Persze valamennyire pink ez, de félig már egy meleg lila. Annyira de annyira különleges.

 

 

Loyal

Hát igen. A klasszikus piros. Vagy picit talán inkább bordós piros. Nem az a nagyon vibráló Ferrari típusú, de hát vonzza a tekintetet, na. 😁😃  Nem vagyok az a piros rúzsos lány, de örülök, hogy van egy klasszikus pirosom a szett által, mert igazából jó minőségű piros folyékony rúzsom nincs, csak egy régi Essence, ami folyton kenődik, de lehet már meg is romlott. 

 


Huh zárásként mit is írhatnék? Olyan régóta pötyögöm ezt a posztot, olyan sok mindenre kitértem benne. Remélem mindent részletesen kifejtettem. Imádtam írni ezt a bejegyzést, mert ezzel a szettel nagyon jóban lettünk. Egyetlen rossz szót sem tudok mondani, tényleg nem. Ha szeretitek a folyékony rúzsokat, csak ajánlani tudom őket, na már ha szeretitek a mentolos, tic-tac illatot. 

Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc árnyalatotok?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Most gyorsan csak névtelenül írok. Nagyon örülök a tesztnek, bár persze már rendelés után vagyok. Igaz csak a Charming-ot rendeltem meg, mert elég kihasználhatónak tűnt. Meglátjuk, elég sok rúzst idegennek érzek magamon, mert pici a szám. Mindenesetre megnyugtat, hogy a minősége jó, és tartós. Persze majd ez is kiderül, eddig evés meg ivás után (kivéve víz) rólam minden elindult lefelé. :) Jól állnak a színek neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtam tényleg nagyon tartós, maximum az illat miatt kell egy kicsit aggódni, olvastam, hogy az többeknek nem jött be. Engem az sem zavar, szeretem a mentolos dolgokat :) A Charming pedig abszolút hordható szín, pláne ha szereted a barnás színeket magadon :)

      Törlés
  2. Szia!
    Én is annyit néztem ezt a szettet Notinon, de valami miatt nem akartam megrendelni( talán mert sok a rúzsom), de most, hogy látom a gyönyörű színüket lehet meggondolom magam. Szuperül állnak neked is a színek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes meggondolni :) Nekem is rengeteg folyékony rúzsom van ,tényleg. De ezek a mini kiszerelések még akár el is használhatóak akkor is, ha az embernek nagy a kollekciója :)

      Törlés