Neon-láz | Mutatós minta pici körmökre

by - augusztus 06, 2017

Képzeljétek, az utóbbi 4-5 évben biztosan nem voltak ilyen rövidek a körmeim mint most. A nagyujjam egy kis sportsérülést szenvedett, és középen betört, így egy jó ideig csak ragasztgattam, tapasztgattam, hogy tovább ne törjön, és a maradék körmöm megmaradjon. Ennek az állapotnak köszönhetően nem is voltak extra manikűrök. Most viszont, hogy a nagy repedés sikeresen lenőtt, gondoltam megragadom az alkalmat, és készítek egy olyan mintát, ami a pici, lekerekített körmeimen is jól mutat.

 

 Mivel kicsi körmökre szerintem nem annyira mutatós a sok apró, ismétlődő minta, mint például sok eper, vagy sok gyümi, amiket sokszor készítek, ezért valami teljesen más vonalon indultam el. Egy nonfiguratív, össze vissza mintát kreáltam, amit kifejezetten szerettem viselni a múlt héten. Nem hiszitek el, de ma úgy mostam le, hogy a mutatóujjamról pattant le egy kis darab, egyébként semmi gond nem volt vele.


Nekem a legfurább, higgyétek el, hogy ennyire más formájúak a körmeim. Nem is szeretek velük fogni sem, bár most jelen pillanatban van nagyon gondom is sajnos, mint a körmöm hossza vagy formája. A nonfiguratív minta mellett még abban is biztos voltam, hogy valami igazán neon színnel fel kell dobnom az egészet, elvégre nyár van. Mihez is nyúlhattam volna, ha nem az egyik neon China Glaze lakkomért. Azok közül a "legneonosabb" a Celtic sun fantázianévra hallgat. Ez az a tipikus, "Az űrből is tökéletes látszódik" neon. Túúl sok körmömre a kezemen nem szoktam használni, ezért csak a mintába került belőle egy kicsi, illetve a mutatóujjamra. 

 

Így a kisujjam egy egyszerű, jelentéktelen szürkés színt kapott már csak. A minta pedig fehér alapra készült, mert a neon kétségtelenül ezen érvényesül a leginkább.  A középső ujjamra pedig egy csillogós Avon lakk került a Molten Metals kollekcióból. Képzeljétek, az elején annyira rettenetesen viselkedtem rajtam ezek a lakkok. Már két nap után lepattantak vagy egyben leváltak, most pedig hogy eltelt néhány hónap, egyszer csak megjavultak. Az összes árnyalat, ami nekem készleten van. Nem értem mi történhetett velük, de ennek én csak örülök, mert a kinézetük mesés. Nagyon mutatósak. :)


 A minta elkészítése számomra azért nehézkes, mert ezeket az egyenes vékony vonalakat nem tudom meghúzni szépen. Lehetnének sokkal szabályosabbak, precízebbek és vékonyabbak. Igyekszem gyakorolni majd, szeretnék fejlődni e téren mindenképp. A fehér lakk felvitele után először a neon mintákat készítettem el először, nagyon vékony ecsettel, majd felkerültek hasonló módon a szürke alakzatok is. Ezt követte sok türelem és a fekete akrilfesték. Ezzel kontúroztam a mintákat, hol vastagabb, hol vékonyabb vonalakkal. A végén pedig egy fényes, gyors szárító fedőlakk került rá.

 


 




A mintát egészen megszerettem, pedig nem jellemző, hogy ilyesmi össze vissza dolgokat alkossak. A továbbiakban szeretnék ilyesmikre nagyobb hangsúlyt fektetni, és sokat gyakorolni. A körmeimet pedig már alig várom, hogy megnőjenek kicsit. :)

Nektek hogy tetszik?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Ez csodálatos, nagyon jó a minta meg a színek! Nekem ekkora szokott lenni a körmöm, teljesen az ujjam végéig vissza szoktam reszelni, nekem ez a kényelmes hossz, neked is nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik :) Nekem ugye ennél mindig hosszabb valamivel, meg ugye a forma is teljesen más, úgyhogy iszonyatosan zavar, de már folyamatban van a növesztés és az átformálás. Ennek ellenére nagyon nagyon sokakon tetszik ez a forma, ez a kis lekerekített, rövidke. :)

      Törlés
  2. Annyira nagyon tetszik ez a manikűr!! Pedig én még nyáron is ritkán viselek neon színeket, de ezt nagyon jól eltaláltad! Szerintem sem gáz ez a körömhossz illetve forma, de ami megszokott Nálad azért jobban tetszik, olyan szép a körömformád! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik, különösen hogy nem vagy nagy neon párti :D A köröm visszanövesztés folyamatban van, a képek elkészülése óta már 1 hét eltelt, azóta szerencsére nőttek sokat, illetve már nagyjából kockák is :) Alig várom, hogy visszaálljon a régi helyzet :)

      Törlés