Windy summer at the river-bank | OUTFIT

by - augusztus 24, 2017

Jhaj lányok, nem is tudom hogyan kezdjem ezt a bejegyzést. Talán ott kéne, hogy nem is tudom, hogy ilyesmi bejegyzések érdekelnének e titeket vagy sem. Tudjátok, én nem vagyok az az outfit posztos lány, de az a helyzet, hogy egy olyan jó kis, kicsit talán különleges rucira bukkantam, hogy szívesen megmutatnám nektek magamon is, egy két -reményeim szerint- hangulatos természetképpel.

 


Az outfit fő eleme tehát mindenképp EZ a fehér-kék csíkos ingruha. Most őszintén, ti láttatok már hasonlót magyar üzletekben? Persze lehet én nem vagyok elég jártas, de abban biztos vagyok, hogy a nagyon népszerű és sokak által kedvelt üzletláncokban, mint pl H&M vagy sorolhatnám, efféle darabokat nem találni. Pedig mennyire kis csini, nem?

 

Ami miatt abszolút telitalálatnak érzem, az az, hogy sokféleképpen kombinálható. Ha akarom sportos és laza, ha akarom csajos és elegáns. A mai bejegyzésben gondoltam megmutatom nektek, hogy mennyire jól kombinálható egy egyszerű, roppant kényelmes tornacipővel. Az apró csíkok mellett ráadásul két hatalmas virágminta húzódik rajta, tehát szerintem semmi extra, feltűnő vagy különleges kiegészítőre nincs szükség, ha ezt viseljük. Az ujja hordható félig feltűrve, vagy teljesen hosszúra hagyva. A derekán, pontosabban inkább mell alatt elhelyezkedő kötő, amiből masni formálható megadja a ruha karcsúsítását és különlegességét.


Azt pedig még nem is említettem, hogy egy egyszerű farmerrel vagy fehér nacival is szuperül mutat. És ha már fehér, akkor úgy éreztem, hogy fehér kiegészítőkkel lenne érdemes feldobni. Sőt, nem is kell feldobni, sokkal inkább olyan kiegészítőkkel kell kombinálni, amitől nem lesz túúúl sok az egész, ha értitek mire gondolok. 


A fehér táska egyébként egy Bon Prix-ből származó darab, ami nagyjából fél éve van nálam, és azóta annyi dicséretet kapott. Őszintén szólva, én is imádom. Annyira praktikus a kialakítása, arról nem is beszélve, hogy konkrétan mindent elnyel 😀

Most pedig következzen sok-sok kép:

 

 



 

 






 

 





Nem tudom mit szólnátok ha néha lennének ilyesmi bejegyzések. Örülnétek neki, vagy annyira nem tartjátok jó ötletnek?

Kíváncsi vagyok a véleményetekre 😉

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. Szerintem szuper bejegyzés, megvan a maga hangulata! Én szeretnék még ilyeneket látni. (-:

    VálaszTörlés
  2. tényleg fantasztikus ruha, és manapság igazi kincs, tekintve, hogy a gagyi ruhák/trendek időszakát éljük. :D nem elég, hogy minden ruha anyaga olyan, hogy 2 mosás után kinyúlik, kilyukad, kikopik (..), de az áruk is borsos, és amúgyis, ha nem vagy XS-es, akkor miért akarsz magadra ruhát találni. :D (tapasztaltam, a retroban nem jött rám a 27es farmer, kérdeztem, hogy van-e ebből 28-as, hát nincs, a 27es a legnagyobb.... DAFuq) plusz, nulla egyediség.. minden farmer tüdőig ér, minden poló bordáig, mindenki budafcnkpest meg hipster.. :( jajj.. éppen ezért ez a ruha nagyon csinos és a legfőb, hogy téényleg egyedi! és nagyon jól áll neked! :)) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszi :) Valóban kicsit sem olcsók manapság a ruhák, vagy a másik eset, amikor átlag méretre nem kapsz semmit, mert vagy hatalmas darabok vannak vagy (legtöbbször) indokolatlanul kicsik :(

      Törlés
  3. Én nagyon szeretem az outfit-es képeidet (is) instán, szóval én örülnék ilyen típusú bejegyzéseknek is :) Nagyon csini a ruha és jól áll neked!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, nekem ugyan rövid lenne, inkább felsőként hordanám. Ez a te blogod, ha szeretnéd, legyen outfit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felsőként is nagyon mutatós :) Igen, csak gondoltam megkérdezlek titeket, hogy érdekelne e ez egyáltalán bárkit is :)

      Törlés